تمرین گلزنی به الدحیل با گذر از دفاع چندلایه نساجی

به گزارش نوای پرنده پارسی، شاید بجای روی آوردن به لوزی، برانکو شیوه بازی پرسپولیس مقابل الجزیره را انتخاب کند و اجازه نفوذ را از مدافعانش بگیرد.

تمرین گلزنی به الدحیل با گذر از دفاع چندلایه نساجی

به گزارش خبرنگاران ، البته که برانکو نمی تواند ترکیب بازی با نساجی را به دیدار الدحیل هم بفرستد چرا که در این بازی بشار رسن را ندارد و در بازی بعدی، سیامک نعمتی را، اما هیچ بعید که در هر دو بازی با یک شیوه بازی کند. در واقع نساجی با وجود بی شباهت بودنش به تیم قطری، یک حریف تمرینی خیلی جدی پیش از بازی با الدحیل خواهد بود چرا که با دفاع چندلایه اش قطعا پرسپولیس را برای گلزنی به دردسر خواهد انداخت.

اتفاقا تیم برانکو هم چنین حریفی می خواهد برای امتحان کردن راه های گلزنی به الدحیل. البته برانکو در این فصل تقریبا هیچ چالشی در انتخاب ترکیب اصلی اش ندارد و انتخاب شیوه خطی یا لوزی برای اجرای 2-4-4 است که او را به چالش می کشد. آقای سرمربی می داند که برای شکست دادن الدحیل باز هم باید ریسک کند و این ریسک چیزی نیست جز بازگشت به سیستم لوزی که در بازی رفت به آن روی آورد.

جایی که کمال در نقش تک هافبک دفاعی تیم تقریبا نفوذی انجام نمی دهد، نوراللهی باتوجه به قدرت حمل توپ و همچنین سانتر هایش به هافبک چپ می رود، رسن نوک لوزی را در اختیار می گیرد و عالیشاه هم می گردد بال راست. در شیوه خطی اما نخستین تاکتیک پرسپولیس می گردد سانتر از کناره ها که ماهینی و انصاری به خوبی از پس آن برنمی آیند و در خط حمله هم بازیکن بلندقامتی نیست که از این ارسال ها استفاده کند.

مگر اینکه پروفسور بخواهد مثل بازی با الجزیره 2-4-4 خطی را انتخاب کند اما به مدافعان راست و چپش اجازه سانتر زیاد ندهد و از آن ها بخواهد با کات بک توپ را به علیپور، منشا و دیگران برسانند. البته خوبی تیم برانکو این است که قابلیت اجرای هر تاکتیکی را دارد و می تواند برای محک زدن خودش از بازی با نساجی استفاده کند.

2 – 270

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 229

به "تمرین گلزنی به الدحیل با گذر از دفاع چندلایه نساجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرین گلزنی به الدحیل با گذر از دفاع چندلایه نساجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید