استقلال نباید فرصت دریافت یک جام را به راحتی از دست بدهد

به گزارش نوای پرنده پارسی، محمد رضا مهران پور پیشکسوت تیم استقلال در مصاحبه با خبرنگاران گفت: شاگردان مجیدی به راحتی به فینال نرسیده اند که به راحتی بخواهند فرصت قهرمانی را از دست بدهند. لذا باید از این فرصت بهترین استفاده را ببرند تا بتوانند با یک قهرمانی دل طرفداران شان را شاد نمایند.

استقلال نباید فرصت دریافت یک جام را به راحتی از دست بدهد

وی اضافه کرد: عبور از سپاهان و پرسپولیس کار سختی بود که آبی ها به آن دست زدند و حالا باید این کار سخت را با قهرمانی در جام حذفی کامل نمایند.

هافبک پیشین آبی پوشان خاطرنشان ساخت: امیدوارم بازیکنان استقلال تحت تاثیر حاشیه های پیش آمده در روزهای اخیر نبوده باشند و فارغ از این اتفاقات در زمین مسابقه روی بازی تمرکز داشته باشند. همچنین امیدوارم فرهاد مجیدی هم با فراموش کردن اختلافاتش با مدیرعامل برای این بازی تمرکز کافی داشته باشد.

پیشکسوت آبی پوشان در مورد حاشیه های پیش آمده در این تیم گفت: من نمی توانم در این باره قضاوت کنم چون از جزییات ماجرا خبر ندارم. اما این را می دانم که این رفتارها در شان استقلال نیست و حاصلی جز ضربه زدن به این تیم ندارد. امیدوارم هرچه زودتر این باشگاه به ساحل آرامش برسد و طرفداران این تیم هم روزهای خوب و شیرین را ببینند.

مهران پور خاطر نشان ساخت: استقلال سالهاست که درگیر این حاشیه ها شده و حالا هم که خیلی از مسائل گذشته آنها حل شده، اختلاف داخلی بلای جان این تیم شده است. من به یاد ندارم در گذشته های دور و نزدیک اینطور بین مربی و مدیرعامل اختلاف و مشکل بوده باشد و این هم پدیده ای تازه بود در این تیم.

پری ها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5155

به "استقلال نباید فرصت دریافت یک جام را به راحتی از دست بدهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال نباید فرصت دریافت یک جام را به راحتی از دست بدهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید