تلاش شرکت مخابرات برای رضایتمندی بیشتر مشترکان در کوتاه ترین زمان
به گزارش نوای پرنده پارسی، رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران درباره تحقق رضایتمندی مشتریان در کوتاه ترین زمان توضیحاتی را ارائه داد.
به گزارش ، ابراهیم محمودزاده رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه پیاده کردن این مدل های صحیح در سازمان بسیار مهم و در عین حال سخت است، باید تمام رویه ها و انگاره های قبلی را تغییر دهیم و کسب و کارمان را امروزی کنیم.
وی با بیان اینکه باید با دقت و قدرت وارد جامعه فناوری سال 1400 شویم گفت: باید ترمیم هایی را در استراتژی شرکت ایجاد کنیم تا در سریع ترین زمان ممکن، پاسخ مشتری و رضایت مندی مشتریان را به دست آوریم.
محمودزاده با بیان اینکه مخابرات ایران نقش زیرساختی خود را برای همراه اول و ایرانسل هم انجام می دهد، اظهار داشت: خدمات ما در این دو حوزه امسال دو برابر افزایش پیدا می کند و امیدواریم با افزایش حجم خدمات، درآمدمان هم در این دو حوزه افرایش پیدا کند.
وی با بیان اینکه در تلاش هستیم در بیزینس دیتا هم تغییرات کلیدی ایجاد کنیم، اضافه نمود: به همین منظور مشتریان خود را بازبینی مجدد خواهیم کرد تا در صورت امکان کسانی که امکان دریافت تانوما و سرویس های بهتر دارند، به راحتی آن ها را دریافت کنند.
محمودزاده با بیان اینکه افزایش حداقل کارکرد و بحث های مختلف مانند افزایش قانونی و منطقی تعرفه با توجه به شرایط در حال پیگیری است گفت: با توجه به اصل تعامل علمی، هدفمند و منتج به نتیجه با استدلال های حقیقتا کارشناسی در تعامل با مدیران ارشد حوزه ارتباطات کشور و اقناع افکار عمومی در پی بازتعریف و بازشناسایی اهمیت دسترسی همگانی و کمک به مخابرات در این حوزه هستیم، چرا که توسعه مخابرات توسعه ارتباطات و توسعه کل کشور را در پی خواهد داشت.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان