تغییر مدیریت ها در راستای اعتلای امور است

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرنگاران/زنجان معاون اداری و اقتصادی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: تغییر مدیریت ها در راستای توسعه و اعتلای امور است.

تغییر مدیریت ها در راستای اعتلای امور است

سیدعلی بدری ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه روسای دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان اظهار کرد: با توجه به کاهش تعداد دانشجویان و حذف مراکز علمی کاربردی دولتی، از ظرفیت های دانشگاه به خوبی استفاده نمی گردد که این مستلزم کوشش بیشتر برای بهره مندی از پتانسیل های موجود است.

وی با تاکید بر کیفی سازی آموزش و ارتقای آموزش های مهارتی ، گفت: علی رغم فشارهای موجود در این بخش کوشش نموده ایم در این جهت گام برداریم. دانشگاه جامع علمی کاربردی از ریل خود خارج شده بود که کوشش شد به جهت بازگردد.

این مسئول با بیان اینکه البته محدودیت های موجود شاید مشکلاتی به وجود آورد، گفت: قطعا گذر از این جهت آینده خوبی را برای ما رقم خواهد زد.

معاون اداری و اقتصادی دانشگاه جامع علمی کاربردی اضافه نمود: در دانشگاه باید به دنبال مهارت آموزی باشیم؛ چراکه اشتغال اصل اول در کشور است و باید به این جهت برویم و آموزش ها را در این راه دنبال کنیم.

بدری با اشاره به اینکه آمار بیکاری در بین فارع التحصیلان کارشناسی ارشد و بالاتر بیشتر از سایر مقاطع است، تصریح کرد: این در شرایطی است که برخی از کشورها به دنبال تکنسین های ما هستند که در دوره کاردانی آموزش دیده اند و این امر نشان از پتانسیل های موجود در این بخش است.

در ادامه این مراسم، رئیس سابق دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان گفت: کار بزرگ را کسانی کردند که در راه هدف جان خود را فدا کردند.

حسن طغرانگار اظهار کرد: ما اگر کاری می کنیم در راه شهدا است؛ چراکه آنان اصل کار را انجام دادند.

رئیس جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان نیز گفت: یکی از اهداف، ایجاد تفاهم در مجموعه علمی کاربردی است تا در راستای اعتلای نظام قدم برداریم.

مرتضی واحدپور با اشاره به ضرورت ارتقا در حوزه آموزش و پژوهشی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان، تصریح کرد: در این رابطه تعامل بخش خصوصی با حوزه دولتی بسیار حائز اهمیت است و باید در این جهت گام برداریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3050

به "تغییر مدیریت ها در راستای اعتلای امور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر مدیریت ها در راستای اعتلای امور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید