تصمیم غیرمنتظره سامسونگ، خداحافظی با گوشی محبوب، عکس

به گزارش نوای پرنده پارسی، دیجیاتو نوشت: به نظر می رسد سامسونگ نه تنها برنامه ای برای گلکسی A74 ندارد، بلکه می خواهد به طور کامل فراوری سری گلکسی A7x را متوقف کند.

تصمیم غیرمنتظره سامسونگ، خداحافظی با گوشی محبوب، عکس

گوشی های سری گلکسی A محبوبیت بالایی میان کاربران دارند، اما محبوب ترین عضو این خانواده در سری گلکسی A5x قرار می گیرد که تا به امروز قدرتمندترین عضو این خانواده نبوده است. اما ظاهراً این موضوع از سال آینده میلادی تغییر می نماید؛ چرا که گزارشی نو می گوید نه تنها سامسونگ برنامه ای برای گلکسی A74 ندارد، بلکه می خواهد به طور کلی به فراوری سری گلکسی A7x سرانجام دهد.

بیشتر بخوانید:

  • تعجب مردم از سقوط مارمولک های بزرگ منجمد از درختان / عکس

اگر گزارش اخیر صحت داشته باشد، گلکسی A73 آخرین عضو این خانواده خواهد بود. بنابراین بدون معرفی گلکسی A74 در سال آینده میلادی، لقب قدرتمندترین عضو این خانواده به گلکسی A54 می رسد. بنابراین پرفروش ترین عضو این خانواده، برترین مشخصات فنی را هم بین سایر اعضا خواهد داشت.

سامسونگ استراتژی اشتباهی را انتخاب می نماید؟

تا به امروز شاهد انتشار گزارش ها و شایعات زیادی درباره بعضی از اعضای نسل بعدی گوشی های سری گلکسی A بوده ایم، اما خبری از گلکسی A74 نبود و حالا ظاهراً علت این موضوع، عدم وجود چنین دستگاهی است.

سامسونگ گوشی گلکسی A73 را در مقایسه با گلکسی A72 در کشورهای کمتری عرضه کرد. بنابراین شاید کره ای ها از همان زمان در پی حذف این محصولات از خانواده گلکسی A بودند و سال آینده میلادی این تصمیم شان را عملی می نمایند.

آنالیز گلکسی A73

در کنار گلکسی A74، اطلاعات زیادی درباره گلکسی S22 FE و گلکسی S23 FE هم وجود ندارد، بنابراین شاید خبری از این محصولات هم نباشد. در این صورت، یک فاصله عجیب میان گوشی های سامسونگ ایجاد می گردد.

درحقیقت اگر خبری از گلکسی A74 و سری FE نباشد، کاربران اگر گوشی قدرتمندتری از گلکسی A54 بخواهند، باید به سراغ گلکسی S23 بروند که مسلماً قیمت بسیار بالاتری خواهد داشت. بنابراین بسیاری از کاربران به سراغ برندهای چینی می روند.

شیائومی و شرکت های هموطنش محصولات زیادی در محدوده های قیمتی متنوع روانه بازار می نمایند که این موضوع می تواند بازار سامسونگ را با خطر روبه رو کند. بنابراین اگر گزارش ها صحت داشته باشند، کره ای ها یک استراتژی سؤال برانگیز را در پیش گرفته اند.

البته این احتمال هم وجود دارد که سامسونگ برنامه دیگری داشته باشد. برای مثال با معرفی سری گلکسی S23، گوشی گلکسی S22 را با قیمت بسیار پایین تری نسبت به نسل نوش در اختیار خریداران قرار دهد تا فاصله میان گلکسی A54 و S23 پر گردد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 7 دی 1401 بروزرسانی: 7 دی 1401 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7742

به "تصمیم غیرمنتظره سامسونگ، خداحافظی با گوشی محبوب، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم غیرمنتظره سامسونگ، خداحافظی با گوشی محبوب، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید