بیش از 11میلیون و 500هزار تردد در جاده های هرمزگان صورت گرفت

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، داریـوش باقـرجـوان گـفت: در شهریور ماه بر اساس اطلاعات دریافتی از سامانه تردد شمار، تعداد 11میلیون و 557هزار و 495 تردد در جاده های استان اجرا شده که 28 درصد از کل ترددها مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده که بیشترین حجم تردد در محور بندرشهید رجایی - بندرعباس با 244هزار و 509 وسیله نقلیه ، بیشترین تردد وسایل نقلیه سنگین را داشته است.

بیش از 11میلیون و 500هزار تردد در جاده های هرمزگان صورت گرفت

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان گفت: متوسط نرخ جریان ترافیک در سطح جاده های استان معادل 225 وسیله نقلیه در ساعت بوده، ضمن اینکه بیشترین نرخ این جریان ترافیکی مربوط به بندرعباس-بندر شهید رجایی با نرخ جریان تردد 964 وسیله نقلیه در ساعت بوده است .

باقر جوان با اشاره به رعایت سرعت مجاز در شبکه جاده ای استان اضافه کرد : سرعت متوسط تردد در شبکه راههای دارای تردد شمار استان در مدت مذکور را 74 کیـلومتـر در سـاعت عـنوان کرد و اضافه کرد : بیشترین سـرعت متوسط در این مدت 98.5 کیلومتر درساعت مربوط به محور سه راهی چارک - بندرلنگه بوده است.

وی خاطر نشان کرد : کمترین نرخ جریان ترافیک در این ایام با 29 تردد وسیله نقلیه در ساعت مربوط به محورسه راهی چهوو- لامرد بوده و لازم به ذکر است که 10 درصد وسایل نقلیه در جاده های استان فاصله طولی مجاز بین دو خودرو را رعایت نکرده اند و بیشترین تخلف عدم رعایت فاصله طولی مجاز مربوط به محور بندرشهید رجائی- بندرعباس با 189هزار و 107 وسیله نقلیه به ثبت رسیده است.

قابل ذکر است از مجموع کل تردد 10 درصد وسایل نقلیه در جاده های استان سرعت مجاز را رعایت نکرده اند و بیشترین تخلف عدم رعایت سرعت مجاز مربوط به محور بندرعباس-بندر شهید رجایی با 57هزار و 119 وسیله نقلیه به ثبت رسیده است.

باقر جوان با تاکید براینکه درتمام محورهای استان دوربین های تردد شمار و کنترل سرعت این اداره کل در طول شبانه روز بر تردد و فعالیت رانندگان نظارت می نمایند بیان داشت: اطلاعات متخلفین سرعت غیر مجاز به صورت آنلاین و مستقیم جهت اعمال قانون به پلیس راهور ارسال می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 288

به "بیش از 11میلیون و 500هزار تردد در جاده های هرمزگان صورت گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 11میلیون و 500هزار تردد در جاده های هرمزگان صورت گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید