برای مدال به تایلند می روم، دیگر حسرت لباس های دیگران را نمی خوریم

به گزارش نوای پرنده پارسی، مهدی زمانی دونده 400 متر تیم ملی در رقابتهای جایزه بزرگ آسیا درگفتگو با خبرنگاران با اشاره به این مسابقات بیان کرد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و برای رقابتهای جایزه بزرگ تایلند آماده ام. این اولین بار است که در این مسابقات شرکت پیدا می کنم و فکر می کنم ورزشکارانی از هند و شرق آسیا حریفان اصلی ام باشند.

برای مدال به تایلند می روم، دیگر حسرت لباس های دیگران را نمی خوریم

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

وی با اشاره به رقابتهای قهرمانی آسیا چین بیان نمود: این دوره از رقابتهای قهرمانی آسیا بسیار متفاوت بود و حتی سطح بالاتری نسبت به بازیهای آسیایی داشت و این موضوع را می شد از رکورد ورزشکاران فهمید. رقابتهای جایزه بزرگ آسیا نیز اگرچه اغلب سطح پایین تری نسبت به رقابتهای قهرمانی آسیا دارد اما بعید می دانم کار آسانی در پیش داشته باشیم.

ملی پوش دوومیدانی با اشاره به مسائل این رشته توضیح داد: شرایط اقتصادی دوومیدانی هیچوقت ایده آل نبوده است. اما با این وجود طباطبایی در همین مدت کوتاه شرایط را خیلی بهتر کرد. ما همواره در حسرت لباس های این و آن بودیم و حالا فدراسیون هزینه زیادی برای تهیه بهترین لباس ها به ما داد.قبل از رقابتهای قهرمانی آسیا نیز یکی از حقوق های ما پرداخت شد.بلافاصله بعد از این مسابقات نیز در مراسم تجلیلی حتی از ما که مدال نیاورده بودیم تقدیر شد.

زمانی در پاسخ به این سوال که به عنوان یک ملی پوش چه کسی را شایسته ریاست فدراسیون دوومیدانی میداند گفت: به نظرم کسی باید رییس فدراسیون دوومیدانی گردد که بتواند پول خوبی به این رشته بیاورد. این که رییس حتما خودش دوومیدانی کار باشد مهم نیست بلکه مدیریت درست واصولی اهمیت زیادی دارد.

وی در خاتمه اظهار داشت: از زحمات آقای طباطبایی و احسان مهاجرشجاعی تشکر می کنم.همچنین از مربی ام آقای عاکفیان و دوست همراهم محمد بنی آدم ممنونم. امیدوارم بتوانم نتیجه کوشش هایم را در سه مرحله جایزه بزرگ با کسب مدال ببینم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2826

به "برای مدال به تایلند می روم، دیگر حسرت لباس های دیگران را نمی خوریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای مدال به تایلند می روم، دیگر حسرت لباس های دیگران را نمی خوریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید