با عضو تازه وارد باشگاه ثروتمندان 100 میلیارد دلاری آشنا شوید

به گزارش نوای پرنده پارسی، میلیاردر مشهور اروپایی برای نخستین بار انحصار ثروتمندان آمریکایی در ثروت بالای 100 میلیارد دلار را شکست.

با عضو تازه وارد باشگاه ثروتمندان 100 میلیارد دلاری آشنا شوید

به گزارش خبرنگاران به نقل از بلومبرگ، ثروت برنارد آرنو، ثروتمندترین فرد فرانسه و اروپا برای نخستین بار از 100 میلیارد دلار نیز گذشت تا انحصار ثروتمندان آمریکایی در باشگاه افراد بالای 100 میلیارد دلار ثروت نیز شکسته گردد. اکنون آرنو در کنار بیل گیتس، بنیان گذار و مدیرعامل مایکروسافت و جف بزوس، بنیان گذار و مدیرعامل آمازون ثروتمندترین افراد دنیا هستند.

برنارد آرنو مالک برند مشهور لوئی ویتوناست که با ارزش ترین برند لوکس دنیا نیز محسوب می گردد. ارزش هر سهم این برند اخیراً به 368.8 یورو رسیده است که باعث شد ثروت آرنو به 100.4 میلیارد دلار برسد.

از ابتدای امسال تاکنون ثروت این میلیاردر فرانسوی بیش از 32 میلیارد دلار افزایش یافته است که در بین 500 فرد حاضر در فهرست ثروتمندان بلومبرگ یک رکورد محسوب می گردد.

در سال 2019 موفقیت ثروتمندان فرانسوی به لطف صعود درخشان بورس پاریس بیش از همتایانشان در دیگر نقاط قاره سبز بوده است. در این مدت ثروت فرانسوا پینو، سهامدار ارشد گروه پژو-سیتروئن به 40 میلیارد دلار رسیده است و ژرارد و آلن ورتایمر، برادرانی که اکثریت سهام برند شنل را در اختیار دارند شاهد رسیدن ثروت خود به 9.8 میلیارد دلار بوده اند.

طبق اعلام نشریه فوربس، برند مشهور لوئی ویتون که در سال 1854 توسط فردی به همین نام در پاریس شروع به کار کرد و به فراوری پوشاک، ساعت و جواهر مشغول است، با ارزش برندی معادل 39.3 میلیارد دلار با ارزش ترین برند لوکس در دنیا و دوازدهمین برند با ارزش دنیا است.

تنها از ابتدای امسال میلادی تاکنون ارزش سهام لوئی ویتون 43 درصد افزایش یافته است. آرنو هم چنین مالک 97 درصد سهام برند کریستین دیور است. او متعهد به اهدای 650 میلیون دلار یاری برای بازسازی کلیسای نوتر دام پاریس شده است که در حادثه آتش سوزی دچار آسیب های جدی شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1491

به "با عضو تازه وارد باشگاه ثروتمندان 100 میلیارد دلاری آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با عضو تازه وارد باشگاه ثروتمندان 100 میلیارد دلاری آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید