اولین کافه خرگوش

به گزارش نوای پرنده پارسی، رسانه های محلی لهستان گزارش دادند که اولین کافه خرگوش در اروپا در کراکوف افتتاح شد. همانطور که از نامش پیداست، می توان وارد آن شد و در کنار چند خرگوش از یک فنجان قهوه و یک دسر خوب لذت برد.

اولین کافه خرگوش

به گزارش خبرنگاران، کافه خرگوش علاوه بر اینکه مکانی برای تفریح است، این مؤسسه یک ماموریت اجتماعی و زیست محیطی مهم نیز دارد: آموزش مردم در خصوص خرگوش ها و پذیرش مسئولانه آنها.

کافه بانی، یک پناهگاه خرگوش با فضایی برای زندگی خرگوش ها است که 150 متر مربع مساحت را برای بازی در اختیار آن ها قرار می دهد؛ و در حین بازی، بازدیدنمایندگان کافه می توانند رفتار آن ها را مشاهده نمایند. بعلاوه می توان در خصوص مراقبت صحیح از حیوانات و مزایا و مسئولیت های مربوط به فرزندخواندگی آن ها اطلاعات کسب کرد.

این مکان از دوشنبه تا یکشنبه از ساعت 11:00 تا 21:00 باز است (اما خرگوش ها بین ساعت 15:00 تا 16:00 می خوابند، بنابراین در این زمان نباید مزاحم آن ها شد).

در حالی که بیش از 10 نفر نمی توانند همزمان در فضای بازی باشند، ورود به محوطه خرگوش ها تابع مقررات سختگیرانه است تا از رفاه حیوانات اطمینان حاصل گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 5 مرداد 1401 بروزرسانی: 5 مرداد 1401 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7663

به "اولین کافه خرگوش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین کافه خرگوش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید