امروز مردم از نوع بازی ما راضی بودند

به گزارش نوای پرنده پارسی، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: به جز بردی که امروز به دست آوردیم مردم از نوع بازی ما راضی بودند و امیدوارم این روال در آینده نیز ادامه پیدا کند.

امروز مردم از نوع بازی ما راضی بودند

به گزارش از ، فراز کمالوند جمعه شب در خاتمه مسابقه تیم های پارس جنوبی جم و سایپا بیان نمود: بازی خوبی انجام دادیم و مستحق پیروزی در این مسابقه بودیم.

او پس از پیروزی 3 بر 2 تیمش مقابل سایپا اضافه نمود: از مسئولان استان بوشهر و شهرستان جم تشکر می کنم. خدا را شکر می کنم در دومین دیدار خانگی خود، یک پیروزی خوب به دست آوردیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم اعلام کرد: فکر می کنم همه تماشاگران از دیدن این مسابقه لذت بردند. ما در این مسابقه سه یا چهار فرصت صد درصد گلزنی را از دست دادیم.

کمالوند ادامه داد: فکر می کنم بعد از گل سومی که به ثمر رساندیم بچه ها حریف را دست کم گرفتند و این از لحاظ حرفه ای خوب نیست و ما این موضوع را حتماً به بازیکنان در تمرینات گوشزد می کنیم.

او شرح داد: زمانی که بازی سه بر صفر شد فکر می کنم بچه ها از روی شکم سیری کار کردند، اما به هر حال خدا را شکر می کنم که این پیروزی نصیب ما شد و این برد را به هوادارانمان و روح مسلمی پور (هوادار فقید پارس) تقدیم می کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم درباره حاشیه سازی ها و اعتراضات سرمربی سایپا به داور مسابقه گفت: در بازی قبلمان نیز در سیرجان یک جنجال به پا کردند و الکی گفتند که دنده بازیکنشان شکسته است، اما این بازیکن امروز مقابل تراکتور بازی کرد که ما بابت آن خدا را شکر می کنیم.

کمالوند گفت: لیگ ما لیگ حرفه ای است و نمی دانم دوستان به چه چیزی اعتراض دارند. پنالتی اظهرمن الشمس است و هم داور وسط و هم داور پشت دروازه به خوبی روی صحنه مشرف بود و پنالتی گرفتند؛ ضمن اینکه در این بازی گلی که ما به ثمر رساندیم نیز سالم بود.

او درباره عملکرد داور این مسابقه شرح داد: حاج ملک یکسال بود که به دلیل پارگی رباط صلیبی قضاوت نکرده بود، اما امروز عالی قضاوت کرد و من به او تبریک می گویم زمانی که ما در هفته اول به پرسپولیس باختیم رفتیم و به آن ها تبریک گفتیم و باختمان را به گردن کسی نینداختیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم بیان نمود: زمانی که می بریم و سرمست می شویم باید در شکست ها نیز بپذیریم که این اتفاق رخ داده و نباید نتیجه را به پای داور بگذاریم. تیم داوری بازی قبل نیز در سیرجان بسیار عالی سوت زد و امروز هم داور فوق العاده بود و فکر می کنم دوستان به او کم لطفی کردند.

کمالوند درباره عملکرد محمد ابراهیمی و اینکه به نظر می رسید او شرایط خوبی در این بازی نداشت اعلام کرد: محمد نزدیک به 40 روز نتوانست به دلیل آسیب دیدگی اش با تیم تمرین کند و از فرم ایده آل خود خارج شده بود، اما من از عملکرد او در این بازی راضی بودم.

او گفت: سایپا امروز بازی مستقیم ارائه می داد و این باعث شده بود تا جذابیت بازی کم شود. هر چند که ما امروز هم از ابراهیمی راضی بودیم هر چند که او هنوز صددرصد سلامتی اش را به دست نیاورده است. او در بازی قبل با پای مصدوم بازی کرد و امروز نیز در غیاب خالقی فر عملکرد خوبی داشت.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم درباره اینکه در صحنه هایی دیده شد که بازیکنان پارس به داور اعتراض می کردند، اضافه نمود: بچه های ما زمانی که دیدند تیم حریف می خواهد به سمت داور برود و اعتراض کند به سمت داور رفتند تا اجازه این کار را ندهند. هر چند که ما اعتقاد داشتیم گلی که به ثمر رساندیم نیز سالم بود، اما از این بابت اعتراضی نداشتیم.

کمالوند تاکید کرد: باید یک چیز را بپذیریم که داور نیز یک انسان است و می تواند اشتباه کند. اولین چیزی که من از بازیکنانم بعد از سوت داور توقع دارم این است که ادب را رعایت کنند و با هر سوت اعتراض نکنند.

او ادامه داد: در بازی با ذوب آهن نیز حقمان خورده شد و باید آن بازی را می بردیم، اما آخر بازی گفتم که اتفاقات را از مجاری قانونی پیگیری می کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم درباره اینکه وزارت نفت اعلام کرده که دیگر کمکی به باشگاه های زیرمجموعه اش از جمله پارس جنوبی نمی کند، شرح داد: باید درباره آقای زنگنه انصاف به خرج بدهیم. من ایشان را مقصر نمی دانم. کنندگان مجلس در سال های پیش مصوبه ای تصویب کردند که به وزارتخانه ها اجازه کمک به تیم هایشان در رده قهرمانی نمی دهد.

کمالوند یادآور شد: با این وضعیت حالا کنندگان شهر ها می روند به وزیر می گویند که چرا به باشگاه ها پول نمی دهند؟ اشکال از زنگنه نیست و این قانون است. باید یک کارگروه تشکیل شود و این قانون تغییر پیدا کند، چون در عسلویه، جم، آبادان و مسجدسلیمان به غیر از فوتبال چه چیز دیگری وجود دارد؟ آیا شهربازی یا سینمای مدرنی وجود دارد؟! گاز و نفت برای اینجاست و هوای آلوده و سموم نیز برای اینجاست بنابراین باید هزینه هم اینجا باشد.

او اضافه نمود: نصف خیابان های اینجا آسفالت نیست. این انصاف نیست و باید عدالت اجتماعی در همه شهر ها وجود داشته باشد. خانه من در تهران است و منصفانه نیست که بهترین شرایط در آنجا وجود داشته باشد. پنج بیمارستان در اطراف خانه ما وجود دارد، اما اینجا برای تهیه یک MRI مسائل زیادی وجود دارد.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم تاکید کرد: اگر برای برگزاری یک بازی فوتبال دو ساعت و دو ساعت قبل و بعد از بازی را در نظر بگیریم و طول هفته که مردم درگیر فوتبال هستند کنار بگذاریم ببینید چند ساعت مردم جم، مسجدسلیمان و آبادان سرگرم فوتبال می شوند و چه زمانی اوقات فراغت آن ها پر می شود.

کمالوند گفت: بچه های اینجا اگر فوتبال نباشد چه کار کنند بروند به سمت اعتیاد؟ بچه ها باید به ورزشگاه بیایند. من به باشگاه نیز گفتم تا جایی که می شود بلیت را ارزان کنند تا مردم بتوانند به ورزشگاه بیایند این حداقل چیزی است که می توان برای آن ها فراهم کرد.

م

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2371

به "امروز مردم از نوع بازی ما راضی بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز مردم از نوع بازی ما راضی بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید