اعلام انتشار تیزرهای تبلیغاتی سفر ایمن در ایران

به گزارش نوای پرنده پارسی، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، انتشار تیزرهای تبلیغاتی سفر ایمن در ایران صورت گرفت.

اعلام انتشار تیزرهای تبلیغاتی سفر ایمن در ایران

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ اختصاصی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

داستان چیست؟

ویروس عالمگیر کرونا شرایط توریستی را در دنیا بحرانی نموده است. سازمان دنیای دنیاگردی گزارش کرد که این ویروس در 5 ماه 320 میلیارد دلار خسارت به این صنعت وارد نموده و معیشت 120 میلیون نفر را در دنیا به خطر انداخته است. اوضاع سومین صنعت درآمدزا در دنیا به قدری رو به وخامت رفته که حتی دبیرکل سازمان ملل را به واکنش برانگیخته است. او از دولتها خواسته که برای بازسازی و احیای این صنعت سریع تر اقدام نمایند.

با آنکه توریستی در کشورهای زیادی به مرز صفر رسیده، اما هنوز بازگشایی کامل مرزها و پذیرش دوباره توریستان موضوعی احتیاط برانگیز است و ترجیح و تاکید بیشتر بر سفرهای درون کشوری است. با این وجود رقابت سختی بین کشورها برای جذب توریست شروع شده است. کشورهای تازه نفسی همچون عربستان وارد میدان شده و سعی دارند از فرصت توقف سفرها در دوران کرونا برای تغییر چهره خود بهره ببرند و کشورهای پیشکسوت و پیشرو هم خیلی وقت است برای ترمیم اعتماد توریستان برخاسته اند.

در ایران با اوج دریافت آمار مبتلایان کرونا به دستور ستاد مقابله با کرونا و وزارت بهداشت، پذیرش توریست خارجی ممنوع شد و در حال حاضر تاکید فقط بر انجام سفرهای ضروری در داخل کشور است. با این حال ثبت تردد بیش از 11 میلیون خودرو در بازه زمانی 4 تا 9 شهریور همزمان با تعطیلات تاسوعا و عاشورا در جاده های بین استانی کشور نشان داد که سفرها بدون توقف و بی توجه به هشدارها در جریان است.

وزیر میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی که اخیرا از مذاکره با وزارت بهداشت برای کاهش محدودیت در ترددهای مرزی و صدور ویزای توریستی ایران خبر داده، با اشاره به آن حجم از سفرهای داخلی گفته در صحبت هایی که با وزیر بهداشت داشتم، آقای دکتر نمکی نیز موافق این موضوع بود که آنچه باعث شیوع کرونا می گردد، سفرهای انبوهی است که تحت نظارت ما نیست. از این رو ایشان نیز موافق این بود که موضوع سفر هوشمند یا همان سفر مسئولانه مورد توجه قرار گیرد تا شاهد این باشیم که اگر هم قرار است سفری انجام گردد حتما تحت نظارت این وزارتخانه باشد تا باعث انتقال ویروس کرونا و گسترش این بیماری نگردد.

علی اصغر مونسان اضافه نموده که در حقیقت قرار نیست سفر بگونه ای انجام گردد که سلامت مردم به خطر بیفتد و همچنین مسائل مضاعفی برای کادر درمان ایجاد گردد. سفرها باید همراه با برنامه ریزی باشد و تحت نظارت این وزارتخانه انجام گردد. بنابراین تاکید ما و وزارت بهداشت بر این است که سفر مسئولانه در کشور انجام گردد، چرا که سلامت مردم در اولویت اصلی است.

وزارت میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی همزمان دو تیزر تبلیغاتی از سفر ایمن و مسئولانه در ایران و چگونگی رعایت پروتکل های بهداشتی هنگام سفر را منتشر نموده و تاکید داشته که استفاده از اماکن مجاز و تحت کنترل وزارتخانه های بهداشت و توریستی، استفاده از وسایل نقلیه شخصی در سفرهای کوتاه و یا حفظ فاصله در وسایل نقلیه و محیط های عمومی و توجه بخشهای خدماتی به دستورالعمل ها، احتمال خطر ابتلا به ویروس کرونا را کاهش می دهد و سفرها را ایمن تر می نماید.

این ویدئوهای تبلیغاتی با درنظر دریافت احتیاج دو جامعه هدف توریست ایرانی و خارجی فراوری شده و برای نخستین بار از نماد سیمرغ بعنوان برند توریستی ایران و شعار ایران باشکوه (IRAN Majestic) بهره گرفته شده است. این لوگو و برند در نمایشگاه توریستی بهمن سال گذشته رونمایی شدند.

منبع: همگردی
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4894

به "اعلام انتشار تیزرهای تبلیغاتی سفر ایمن در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام انتشار تیزرهای تبلیغاتی سفر ایمن در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید