استقلال با پیکان به دنبال نایب قهرمانی، کوشش تراکتور، فولاد، سپاهان و شهر خودرو برای سهمیه آسیا

به گزارش نوای پرنده پارسی، استقلال امیدوار است با شکست پیکان بیش از گذشته به نایب قهرمانی نزدیک گردد و 4 تیم هم برای کسب سهمیه آسیا کوشش خواهند کرد.

استقلال با پیکان به دنبال نایب قهرمانی، کوشش تراکتور، فولاد، سپاهان و شهر خودرو برای سهمیه آسیا

برای سفر با سفر پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، هفته بیست و نهم نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال ساعت 20:45 امشب به صورت همزمان با برگزاری 8 ملاقات شروع می گردد. با توجه به اینکه پرسپولیس بر مسند قهرمانی نشسته، رقابت 5 تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و کوشش 7 تیم دیگر برای سقوط نکردن، جذابیت ملاقاتهای این هفته را افزایش داده است.

تراکتور- ماشین سازی

دربی تبریزی ها تماشایی خواهد بود چون هر دو تیم احتیاج مبرمی به سه امتیاز مسابقه دارند. تراکتور با 47 امتیاز سوم است و کوشش می نماید تا سهمیه آسیایی بگیرد. ماشین سازی هم با 28 امتیاز گرفته و در رتبه سیزدهم است، شکست برابر همشهری محتمل است صندلی این تیم را تا رده پانزدهم و منطقه سقوط در جدول تنزل دهد. رجحان ماشین سازی در ملاقات رفت گویای آن است که هر دو تیم برای کسب سه امتیاز مسابقه از هیچ فرصتی نمی گذرد.

استقلال - پیکان

آبی پوشان با رجحان در این مسابقه حضورشان در لیگ قهرمانان را تا حدود زیادی مسجل می نمایند و گام بلندی به سوی نایب قهرمانی بر می دارند. این تیم با 49 امتیاز در رده دوم است در حالی که پیکان شرایط متفاوتی دارد و با 27 امتیاز در رتبه چهارم ایستاده است. خودروسازان هفته پیش از منطقه سقوط خارج شدند و باید برابر آبی پوشان امتیاز بگیرند تا در هفته خاتمهی شانس بیشتری برای بقا داشته باشند. پیکان در 5 بازی قبلی بازنده نشده و این هفته حداکثر کوششش را می نماید تا استقلال برنده از زمین بیرون نیاید. البته نمایش آبی ها برابر سپاهان در جام حذفی ثابت کرد این تیم در شرایط مناسبی است.

صنعت نفت آبادان - شاهین شهرداری بوشهر

برزیل آبادان نه امیدی برای آسیایی شدن و نه نگرانی برای سقوط دارد. این موضوع به نوعی به شاهین بوشهر که تنها پیروزی در این بازی، امیدهایش را برای ماندن در لیگ برتر زنده نگه می دارد، یاری می نماید. در حال حاضر صنعت نفت با 38 امتیاز هفتم است و شاهین با 22 امتیاز در قعر جدول قرار گرفته است. البته نماینده آبادان برای آنکه شائبه ای ایجاد نگردد تمام کوششش را برای کسب سه امتیاز خواهد نمود.

نساجی مازندران - ذوب آهن

نساجی در 9 بازی اخیرش بازنده نشده و انگیزه زیادی دارد تا بدون شکست فصل را به خاتمه برساند. شاگردان محمود فکری با کسب پیروزی در این مسابقه شانس صعود به رتبه هفتم را خواهند داشت و در حال حاضر با 36 امتیاز در صندلی ششم هستند. ذوب آهن 29 امتیازی است و در رتبه دهم قرار گرفته است. سبزپوشان اصفهان با تساوی در این مسابقه تا حدود زیادی خیالشان برای بقا در لیگ برتر راحت می گردد اما با کسب سه امتیاز قطعاً در لیگ برتر ماندنی هستند.

سپاهان - شهر خودرو

زردپوشان اصفهان در حالی میزبان نماینده مشهد هستند که چند روز پیش امیر قلعه نویی با ناکامی برابر استقلال در جام حذفی استعفا کرد و حالا تکسیرا سرمربی نماینده اصفهان است. سپاهان 45 امتیاز دارد و در رتبه پنجم قرار گرفته است. شهر خودرو هم با همین مقدار امتیاز و به خاطر تفاضل گل کمتر در رده ششم است. هر دو تیم احتیاج به پیروزی دارند تا امیدهایشان به کسب سهمیه از دست نرود. باید دید سپاهان بعد از شوک جدایی قلعه نویی از جهت شکست خارج می گردد یا اینکه سومین باخت متوالی در لیگ و چهارمین شکست در ملاقاتهای اخیرش را متحمل خواهد شد.

گل گهر سیرجان - پرسپولیس

نماینده سیرجان هفته پیش دست به کار بزرگی زد و نفت مسجدسلیمان را در خانه اش شکست داد تا 29 امتیازی گردد و تا رده یازدهم صعود کرد. پرسپولیس با 63 امتیاز قهرمان لیگ شده و انگیزه اش در این مسابقه بهبود رکوردهای قبلی اش است. گل گهر اگر برابر پرسپولیس برنده گردد بدون تردید در لیگ برتر ماندگار است. تساوی هم یاری زیادی به این تیم می نماید تا به لیگ دسته اول آزادگان سقوط نکند.

سایپا - نفت مسجدسلیمان

نارنجی پوشان در خانه به دنبال پیروزی مهمی هستند تا بتوانند برای بقا در لیگ برتر امیدشان مضاعف گردد. سایپا با 28 امتیاز دوازدهم است و باید مراقب باشد تا در این مسابقه حداکثر امتیاز را بگیرد چون رجحان تیم های سیزدهم تا پانزدهم باعث می گردد تا همگی جای این تیم را بگیرند. نفت مسجدسلیمان نگران سقوط نیست و امیدی به کسب سهمیه ندارد. این تیم با 34 امتیاز در رتبه نهم است و به احتمال زیاد تک رقمی هم باقی می ماند حتی اگر دو بازی به جامانده این فصل را بازنده از زمین خارج گردد.

پارس جنوبی جم - فولاد خوزستان

پارس جنوبی آن قدر به نتیجه ضعیف دریافت ادامه داد تا به رده پانزدهم سقوط کرد و در حال حاضر 26 امتیازی است. حریف این تیم با 47 امتیاز در رتبه چهارم ایستاده و امید زیادی دارد تا به سهمیه آسیایی برسد. هر دو تیم حداکثر کوشششان را خواهند کرد تا برنده شوند چون تساوی یا شکست فرصت مناسبی را از آن ها خواهد گرفت.

اسامی داوران و برنامه مسابقات هفته بیست و نهم:

شنبه 25 مرداد

تراکتور تبریز - ماشین سازی تبریز

یاسر همرنگ - محمدرضا منصوری - مهدی عالیقدر - امیرسامان سلطانی

نساجی مازندران - ذوب آهن اصفهان

مرتضی منصوریان - جعفر مهاجر- فرهاد فرهادپور - کیوان علیمحمدی

استقلال تهران - پیکان تهران

پیغام حیدری - محمدرضا ابوالفضلی - جلیل شعرانی - سعید رحیمی مقدم

گل گهر سیرجان - پرسپولیس تهران

سید مهدی سید علی -محمد هاشمی نسب - یوسف مغروری - یعقوب آشوری

سایپا تهران - نفت مسجدسلیمان

حسین زیاری - محمدرضا مدیر روستا - رضا حیدری - حسین زمانی

صنعت نفت آبادان - شاهین شهرداری بوشهر

حمید حاج ملک - مهدی شفیعی - حامد صفایی - امیر ایار

فولاد مبارکه سپاهان - شهر خودرو مشهد

رضا کرمانشاهی - حسن انتظاری - محمد عطایی - میثم حیدری

پارس جنوبی جم - فولاد خوزستان

اشکان خورشیدی - محمد راهی - حمید نادری - محمدرضا تارخ

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5162

به "استقلال با پیکان به دنبال نایب قهرمانی، کوشش تراکتور، فولاد، سپاهان و شهر خودرو برای سهمیه آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال با پیکان به دنبال نایب قهرمانی، کوشش تراکتور، فولاد، سپاهان و شهر خودرو برای سهمیه آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید