اساس معامله یاری در مقابل اصلاحات باید بین یونان و اروپا حفظ گردد

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرنگاران: وزیر امور خارجه آلمان با تاکید بر اینکه یونان باید به اروپا اعلام کند که چگونه می خواهد انتظارات بجای واه دهندگان بین المللی را برآورده کند همچنین گفت باید اصل اساسی یاری در قبال اصلاحات بین یونان اروپا حفظ گردد.

اساس معامله یاری در مقابل اصلاحات باید بین یونان و اروپا حفظ گردد

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، فرانک والتر اشتاین مایر وزیر امور خارجه آلمان در تبادل نظر با نشریه بیلد درباره مسئله یونان و مهلت چهار ماهه ای که وزرای دارایی منطقه یورو برای تداوم یاری های اقتصادی به یونان دادند گفت: اروپا یک مهلت را دریافت نموده است و دیگر هیچ و مطمئنا این هنوز یک راه چاره نیست. دولت یونان باید به اتحادیه اروپا اعلام کند که آتن چگونه می خواهد انتظارات بجای وام دهندگان بین المللی به این کشور را برآورده کند. تبادل نظرها در این باره حالا جریان دارد. ما باید بدون هر گونه کینه توزی و تکبر این راستا را دنبال کنیم.

اشتاین مایر در ادامه این تبادل نظر گفت اساس این معامله یعنی یاری در ازای اصلاحات بین اتحادیه اروپا و یونان باید باقی باشد. اگر آتن در بعضی موارد و نکات خواستار تغییراتی است ایرادی ندارد. اما اگر این تغییرات به هزینه های بیشتر منجر گردد باید در صندلی های دیگر صرفه جویی شده یا درآمدهای بیشتر ایجاد گردد.

وی در ادامه به بحران اوکراین پرداخته و گفت: اولین علامت ها مبنی بر دستیابی به یک آرامش حداقلی به وجود می آید. هر دو طرف بالاخره زندانیان را مبادله نموده اند و ظاهرا آماده هستند برگشت سلاح های سنگین از مناطق جنگی البته نه در همه جا اما در جبهه های مهم را شروع نمایند. در حال حاضر این مهم است که جدایی طلبان فعالیت های نظامی خود را متوقف نمایند. این وظیفه مسکو است که در این راستا روی جدایی طلبان فشار بیشتری ایجاد کند. این مسئله ای است که من در بسیاری از تلفن های روزهای اخیر به همتای روسی خود گفته ام.

اشتاین مایر در بخش دیگری از این تبادل نظر در پاسخ به این پرسش که آیا شما هنوز به شریک تبادل نظری خود در روسیه اعتماد دارید گفت: هیچ کس منکر این مسئله نیست که بسیاری اعتمادها از بین رفته است. مذاکرات در وضعیت اعتماد از دست رفته سخت و طولانی بوده و زیبا به نظر نمی رسد.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2126

به "اساس معامله یاری در مقابل اصلاحات باید بین یونان و اروپا حفظ گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اساس معامله یاری در مقابل اصلاحات باید بین یونان و اروپا حفظ گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید