اردوی تیم ملی ووشوی بزرگسالان آبان ماه در اندونزی برپا می گردد

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرنگاران: مربی تیم ملی ووشو با اشاره به زمان برگزاری اردوی بزرگسالان گفت: اردوی تیم ملی ووشوی بزرگسالان آبان ماه در اندونزی برپا می گردد.

اردوی تیم ملی ووشوی بزرگسالان آبان ماه در اندونزی برپا می گردد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از زنجان، رامین موحدنیا امروز در مراسم استقبال از ووشوکاران زنجانی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در کشور چین گفت: هشتمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی کشور چین بود که 3 ورزشکار زنجانی نیز در این رقابت ها حضور داشتند.

وی توضیح داد: با توجه به اینکه ورزش ووشو یکی از ورزش های بومی کشور چین است همواره رقابت در این کشور سخت بوده اما ووشو کاران ایرانی با تعداد کم شرکت نمایندگان دراین رقابت ها پیروز به اخذ مقام نائب قهرمانی در بخش آقایان و بانوان شده است.

مربی تیم ملی ووشو سطح رقابت ها را بالا توصیف کرد و گفت: کشور چین با داشتن قدرت اجرایی داوری همواره رقیب سرسخت ایران در رقابت ها بوده است.

وی اضافه نمود: 2 وشوکار زنجانی در بخش تالو و یک ورزشکار نیز در بخش ساندا در این رقابت ها حضور داشتند که در بخش تالو ورزشکار جوان مجید حسنلو پیروز به کسب مدال نقره این رقابت ها شده است.

موحدنیا با اشاره به عملکرد خوب تیم ووشو خاطر نشان کرد: 6 نفر از 10 ورزشکار انتخابی برای اردوی بزرگسالان از ووشو کاران زنجانی هستند که اردوی تیم در آبان ماه سال جاری در کشور اندونزی تشکیل می گردد.

وی ابراز کرد: این اردو حکم انتخابی مسابقات جهانی را دارد که امیدواریم ووشوکاران زنجانی در این رقابت ها بتوانند سهمیه مسابقات را کسب نمایند.

مربی تیم ملی ووشو با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در بخش نوجوانان تاکید نمود: تیم زنجان نیز در این مسابقات حضور داشته و هفته آینده نیز بانوان ووشوکار به مسابقات قهرمانی کشوری نوجوانان اعزام می شوند.

وی بیان نمود: ووشوکاران استان زنجان صندلی خوبی در تمامی رده های سنی در تیم های ملی داشته و علاوه بر حضور ورزشکاران در زمینه کادر فنی نیز صندلی خوبی داشته است.

مجید حسنلو، نائب قهرمان مسابقات آسیایی جوانان در بخش تالو با اشاره به سطح بالای رقابت ها توضیح داد: همواره سطح مسابقات آسیایی بدلیل حضور ووشوکاران شرق آسیا که ورزش بومی آنها تلقی می گردد، سخت است.

وی تاکید نمود: ووشو کاران زنجانی در این رقابت ها عملکرد خوبی داشته اند ولی متاسفانه بدلیل فشردگی رقابت ها و حضور در کشور چین کسب مقام برای همه افراد میسر نشد.

حسنلو با اشاره به وضعیت خوب تیم استان زنجان گفت: خوشبختانه تیم زنجان از آمادگی خوبی در رقابت ها برخوردار بوده و هیچ مشکل خاصی از نظر امکانات برای ورزشکاران زنجانی وجود ندارد.

ی

منبع: تسنیم
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2206

به "اردوی تیم ملی ووشوی بزرگسالان آبان ماه در اندونزی برپا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوی تیم ملی ووشوی بزرگسالان آبان ماه در اندونزی برپا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید