احتمال ساخت گوشی هوشمند گوگل افزایش یافت

به گزارش نوای پرنده پارسی، مدتی قبل، شرکت گوگل گزارش عملکرد اقتصادی خود در سال 2018 را منتشر کرد. طبق این گزارش، بیش از 80 درصد از درآمد این شرکت از طرف تبلیغات است اما این شرکت می خواهد با ساخت گجت های متنوع، اکوسیستم خود را گسترش دهد. گوشی های پیکسل، اسپیکرهای گوگل هوم و کروم بوک ها هواداران زیادی دارند و به نظر می رسد گوگل می خواهد توسعه گجت های پوشیدنی را هم شروع کند.

احتمال ساخت گوشی هوشمند گوگل افزایش یافت

این کمپانی، دو فرصت شغلی در بخش گجت های پوشیدنی ایجاد نموده است. طبق این فرصت های شغلی، گوگل به دنبال استخدام یک معاون ارشد و یک مدیر طراحی است که بتوانند محصولات نوآورانه ای را برای کاربران توسعه دهند.

سال گذشته، مرتبا شایعات گوناگونی در خصوص توسعه ساعت هوشمند پیکسل واچ منتشر می شد تا اینکه مدیر واحد مهندسی Wear OS بیان کرد چنین گجتی در سال 2018 عرضه نخواهد شد و بیان کرد که آن ها فعلا به دنبال بهبود شبکه شرکا و کلیت سیستم عامل Wear OS هستند.

گوگل به دنبال یک مدیر طراحی است که حداقل 15 سال سابقه در توسعه گجت های مصرفی داشته باشد و چنین فردی وظیفه مدیریت تیمی از طراحان صنعتی را برعهده خواهد داشت. همچنین در آگاهی استخدام آمده که او باید ترندهای مرتبط و فرایندهای فراوری را شناسایی کند و بتواند تیم طراحی را از مرحله طرح مفهومی تا ارائه محصول نهایی مدیریت و راهنمایی کند.

برای مدیر ارشد این بخش هم گوگل به دنبال یک فرد کاملا توانا می شود. این معاون ارشد علاوه بر اینکه باید حداقل 12 سال سابقه در زمینه طراحی و توسعه گجت های الکترونیکی داشته باشد، باید از توانایی آغاز کردن و به جلو راندن چند طرح مربوط به بهبود وضعیت محصولات بهره ببرد. ضمناً باید خاطرنشان کنیم این فرد مستقیما با تیم رهبری ارشد بخش سخت افزار گوگل در ارتباط خواهد بود و مسئولیت تمام محصولات پوشیدنی گوگل را برعهده خواهد داشت.

منبع: GSM Arena

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 815

به "احتمال ساخت گوشی هوشمند گوگل افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال ساخت گوشی هوشمند گوگل افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید