آموزش برنامه نویسی در آی آر پروگرام

به گزارش نوای پرنده پارسی، در استارتاپ آی آر پروگرام، ویدئو های آموزشی در حوزه های برنامه نویسی وب و موبایل و ویندوز فراوری می گردد که کاربران برای یادگیری می توانند وارد سایت شوند و در هر دوره ای که می خواهند ثبت نام و آغاز به یادگیری نمایند.

آموزش برنامه نویسی در آی آر پروگرام

استارتاپ آی آر پروگرام به نشانی irprogram.com توسط فرزانه نقش بندی 25ساله و متولد بیرجند که در رشته مهندسی فناوری اطلاعات در دانشگاه بیرجند تحصیل نموده، راه اندازی شده است.

فرزانه می گوید: من سال 90قبل از ورود به دانشگاه در یک شرکت تبلیغاتی کار می کردم که ماهانه تقریبا 150 تا 300هزار تومان درآمد داشتم.

بعد از اینکه به دانشگاه رفتم، به اصرار خانواده سر کار نرفتم تا درسم را تمام کنم اما این اصرار تنها 2سال توانست من را از کار دور نگه دارد و سال 93 بعد از سومین استارتاپ ویکند بیرجند با آقای مهندس حسینی، مدیر شرکت راک آشنا شدم و به عنوان مدیر ارتباط با مشتریان در شرکت راک مشغول به کار شدم.

تقریبا 6ماه در این شرکت مشغول بودم و بعد از آن به صورت آزاد طراحی سایت انجام می دادم و درآمد کمی داشتم تا اینکه سال 95 تا مرداد 96 را در یکی از شرکت های فراوری محتوای آموزشی مشغول کار بودم ولی شرکت بعد از مدتی به مشهد منتقل شد و من عملا بیکار شدم و بعد از این من وب سایت irprogram را از صاحب اصلی این سایت خریدم (سایت irprogram سال91 راه اندازی شده و تقریبا تا سال 95 کار نموده و سال95 تا 96 تعطیل شد ).

من درسال 96 سایت irprogram را خریدم و یک سایت مرده را زنده کردم. من همواره معتقد بودم که حوزه آموزش باید یک حوزه رایگان باشد و فروش آموزش، استراتژی خوبی برای پول درآوردن نیست، به همین دلیل بیش از 90 درصد ویدئو های سایت ما رایگان هستند.

در استارتاپ آی آر پروگرام، ویدئو های آموزشی در حوزه های برنامه نویسی وب و موبایل و ویندوز فراوری می گردد که کاربران برای یادگیری می توانند وارد سایت شوند و در هر دوره ای که می خواهند ثبت نام و آغاز به یادگیری نمایند.

ویدئو های ما به وسیله افراد متخصص در حوزه های برنامه نویسی فراوری می گردد. افراد برای اینکه مدرس آی آر پروگرام شوند، درخواست می دهند و رزومه خود را ارسال می نمایند. ما رزومه ها را آنالیز می کنیم و از افراد یک ویدئوی نمونه می گیریم.

بعد براساس کیفیت ویدئو و تخصص متخصص دو شیوه همکاری برای مدرس در نظر می گیریم؛ شیوه اول به این صورت است که مدرس می تواند بابت هر ساعت ویدئو از ما پول بگیرد و به قولی ویدئو را به طور کامل به ما بفروشد که در این روش اجازه ندارد این ویدئو را در جایی انتشار بدهد.

شیوه دوم به این صورت است که مدرس ویدئو را ضبط می نماید و برای فروش به ما و هر سایتی که بخواهد ارائه می دهد و در این صورت 70 درصد از فروش ویدئو به مدرس تعلق می گیرد که به این روش همکاری در فروش می گوییم.

آغاز دوباره

استارتاپ آی آر پروگرام از6شهریور 96 مجددا آغاز به کار نموده است و با سرمایه اولیه 10میلیون تومان کار آغاز شده و تقریبا تا کنون حدود 75دوره آموزش فراوری شده و بیش از 7000 کاربر ثبت نام شده در دوره های آموزش وجود دارد.

یکی از شیوه های درآمدی ما فروش آموزش است که کاربر آموزش را می خرد و می بیند و یاد می گیرد. همچنین به وسیله سایت پروژه های مختلف برنامه نویسی داشتیم همچون طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن و غیره که از این طریق نیز درآمدزایی داریم و متوسط فروش ماهانه در 6ماه گذشته بین 10 تا 15میلیون تومان بوده است.

آنها در این راه با چالش هایی نیز روبه رو بوده اند مهم ترین چالش ما نبود نیروی متخصص در شهرمان است. شهر ما یک شهر کاملا دانشجویی است ولی نبود نیروی متخصص یکی از مسائل همه کسب و کارهاست.

پری ها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

منبع: مجله شنبه
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2875

به "آموزش برنامه نویسی در آی آر پروگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش برنامه نویسی در آی آر پروگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید