آمار و ارقام به جا مانده پس از حذف تلخ رئال از لیگ قهرمانان

به گزارش نوای پرنده پارسی، تهران - خبرنگاران - بدنبال شکست غیرمنتظره و تحقیر آمیز رئال مادرید مقابل آژاکس و حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا، روزنامه آ. اس اسپانیا، آمار و ارقام به جای مانده پس از این اتفاق را از نظر گذراند.

آمار و ارقام به جا مانده پس از حذف تلخ رئال از لیگ قهرمانان

به گزارش خبرنگاران، روزنامه آ. اس اسپانیا که با یاری اوپتا (بانک اطلاعاتی آمار و ارقام فوتبالی) اقدام به آنالیز دیدار شب گذشته کهکشانی ها نموده، نوشت: شکست تحقیرآمیز مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در سانتیاگو برنابئو مقابل آژاکس به انحصار سه ساله این تیم در فتح عنوان قهرمانی این تورنمنت بزرگ خاتمه داد.

تیم لیگ رجحان هلند پیروز شد با پیروزی 4 بر یک در دیدار برگشت در استادیوم خانگی مادریدی ها در مجموع 2 دیدار رفت و برگشت، با پیروزی 5 بر 3 راهی مرحله یک چهارم شود و سانتیاگو سولاری سرمربی بحران زده این تیم را بیش از پیش در منجلاب فرو برد.

رئالی ها از فصل 2009 - 2010 تاکنون در این مرحله از رقابت ها طعم تلخ حذف را نچشیده بودند و این در حالی است که شکست مقابل آژاکس در ادامه 2 شکست اخیر کهکشانی ها در ال کلاسیکو رقم خورد.

روزنامه آ. اس نوشت: حال این فرصت به وجود آمد تا با بهره بردن از بانک اطلاعاتی اوپتا به بعضی از آمار و ارقام کلیدی حذف قهرمان سه دوره متوالی لیگ قهرمانان از این تورنمنت اشاره کنیم.

- مادریدی ها پس از آبی های لندن (چلسی) که در فصل 2012 - 2013 در مرحله گروهی از گردونه لیگ قهرمانان اروپا کنار رفتند به نخستین قهرمانی تبدیل شدند که پیروز به صعود به مرحله یک چهارم نهایی نشده است.

- شکست 4 بر یک رئال مقابل آژاکس، بزرگ ترین شکست با اختلاف فاحش در استادیوم خانگی یک تیم در رقابت های اروپایی لقب گرفت.

- آژاکس برای نخستین مرتبه پس از 22 سال پیروز شد از مرحله حذفی لیگ قهرمانان به سلامت عبور کند. در واقع آخرین باری که آنها پیروز شده بودند به این مهم دست یابند به فصل 1996 - 1997 باز می شود جایی که در مرحله یک چهارم پیروز به شکست اتلتیکو مادرید و صعود به دور بعد شدند.

- مادریدی ها برای سومین مرتبه در تاریخ خود چهار بازی متوالی را در برنابئو واگذار نموده اند؛ آنها پیش تر در سال های 1995 و 2004 چنین اتفاق تلخی را تجربه نموده بودند.

- آژاکس سومین تیمی است که پیروز می شود در سانتیاگو برنابئو و در قالب لیگ قهرمانان اروپا، رئال را به پذیرفتن 4 گل یا بیشتر میهمان کند (فوریه 2000 بایرن مونیخ 4 رئال 2 - مارس 2015 شالکه 4 - رئال 3)

- تیم هلندی بعد از اودنس بولدکلاب دانمارک که در فصل 1994 - 1995 پیروز به حذف کردن رئال از لیگ اروپا شد، به دومین تیمی تبدیل شد که کهکشانی ها را از یک تورنمنت اروپایی کنار می زند.

ورزشی**3991**1067**

پری ها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 932

به "آمار و ارقام به جا مانده پس از حذف تلخ رئال از لیگ قهرمانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار و ارقام به جا مانده پس از حذف تلخ رئال از لیگ قهرمانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید