آخرین اخبار از زلزله 5.7 ریشتری اندیکا ، کوهرنگ

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، اسماعیل نجار، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، گفت: حوالی ساعت 6:09 صبح امروز، زلزله ای به بزرگی 5.7 ریشتر منطقه چلگرد در استان چهارمحل و بختیاری و قلعه خواجه در استان خوزستان را لرزاند که درپی آن تیم های ارزیاب از سوی استانداری به منطقه ها تحت تاثیر زلزله اعزام شدند.

آخرین اخبار از زلزله 5.7 ریشتری اندیکا ، کوهرنگ

وی با بیان اینکه تا کنون چهار پس لرزه که بزرگترین آنها 3.5 ریشتر بزرگی داشته، این منطقه را تحت تاثیر قرار داده است، گفت: با توجه به پس لرزه های اتفاق افتاده به احتمال خیلی زیاد زلزله 5.7 ریشتری همان زلزله اصلی بوده است. البته ضروری است تا چندین ساعت پیش رو ساکنان ساکنان این منطقه ها همچنان هوشیاری و آمادگی خود را حفظ نمایند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه مدیریت بحران تمامی دستگاه های امدادی، خدماتی و انتظامی را در این منطقه ها به حالت آماده باش درآورده است، گفت: در این زلزله مورد فوتی هم تا به امروز نداشتیم.

نجار اعلام کرد: البته احتمال خسارات اقتصادی در منطقه ها روستایی وجود داشته و در حدود 20 روستا مواردی از وقوع خسارت اقتصادی گزارش شده است که تیم های ارزیاب در حال آنالیز آن هستند و پس از نهایی شدن نسبت به جبران خسارات اقدام می گردد (ایسنا).

12 مصدوم در زمین لرزه اندیکا - کوهرنگ

بعلاوه، سخنگوی سازمان اورژانس کشور از مصدومیت 12 نفر بر اثر زلزله در شهرستان های اندیکا - کوهرنگ اطلاع داد.

مجتبی خالدی، درباره آخرین شرایط خدمت رسانی به منطقه زلزله زده شهرستان اندیکا شرح داد: متاسفانه بر اثر این زمین لرزه 12 نفر مصدوم شدند که آسیب به 8 نفر به علت ترس و فرار بوده است.

وی اضافه نمود: چهار هموطن دیگر هم به علت ریزش آوار دچار مصدومیت شدند، خوشبختانه شش نفر از مصدومان پس از درمان از بیمارستان ترخیص و شش نفر دیگر درحال مداوا هستند.

خالدی گفت: این زمین لرزه فوتی نداشته است (فارس).

مهم ترین اخبار حوزه اجتماعی را در صفحه جامعه خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7382

به "آخرین اخبار از زلزله 5.7 ریشتری اندیکا ، کوهرنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین اخبار از زلزله 5.7 ریشتری اندیکا ، کوهرنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید