پرسپولیس در مورد سوپرجام کوتاه نمی آید

به گزارش نوای پرنده پارسی، اعتراض استقلال مورد قبول واقع نشده و ادله کمیته انضباطی که پیش از این رای به پیروزی سه بر صفر پرسپولیس داده بود، به احتمال زیاد از سوی کمیته استیناف هم تایید خواهد شد.

پرسپولیس در مورد سوپرجام کوتاه نمی آید

به گزارش خبرنگاران ، سوپرجام قرار بود فقط یک روز وقت فوتبال ایران را بگیرد اما حالا گردیده داستان هزار و یک شب که هر روز حرف تازه ای درباره اش می شنویم اما آن را پایانی نیست. اگر چه به نظر می رسد رای نهایی درباره این بازی، تایید رای کمیته انضباطی و پیروزی سه بر صفر قرمزها باشد. البته استیناف هنوز رای نداده که می گویند دلیل تاخیرش، طولانی شدن روند آنالیز مستندات ارائه گردیده بوده است.

مهمترین سندی که موضع پرسپولیسی ها را در این پرونده تقویت نموده، اعلام موافقت ملکی عضو هیات مدیره و نماینده مدیرعامل وقت باشگاه استقلال در شورای تامین است که در حضور تمام مسئولان و نمایندگان دستگاه های مربوط، انصراف استقلال از حضور در بازی 29 تیر را اعلام نمود. بر اساس صورتجلسه موجود، ملکی به عنوان نماینده تام الاختیار استقلال در این جلسه حضور داشت. شائبه دیگر که مورد اعتراض باشگاه استقلال نهاده شد عدم حضور پرسپولیسی ها در زمین مسابقه در موعد برگزاری بازی بود که می گفتند به این دلیل، حکم 3 بر صفر منطقی نیست.

حال آنکه طبیعتا حساسیت مسابقه ای همچون شهرآورد تهران با توجه به مصوبات شورای تامین اجازه نمی دهد که هزاران تماشاگر در استادیوم حاضر شوند و با غیبت یک تیم، بازی لغو گردد. برای همین اعتراض استقلال مورد قبول واقع نگردیده و ادله کمیته انضباطی که پیش از این رای به پیروزی سه بر صفر پرسپولیس داده بود، به احتمال زیاد از سوی کمیته استیناف هم تایید خواهد شد.

2 – 220

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 5 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 148

به "پرسپولیس در مورد سوپرجام کوتاه نمی آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس در مورد سوپرجام کوتاه نمی آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید