تیم آموزشگاه ثامن تهران جام قهرمانی را در قم بالای سر برد

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، مسابقات تنیس روی میز دسته اول نوجوانان و جوانان باشگاه های کشور شامگاه یکشنبه در قم به سرانجام رسید و تیم آموزشگاه ثامن تهران پیروز شد مقام قهرمانی این رقابت ها را به دست بیاورد.

تیم آموزشگاه ثامن تهران جام قهرمانی را در قم بالای سر برد

در انتها این رقابت ها که در سالن شهید طاهریان قم و با حضور 28 تیم در 9 گروه برگزار گردید تیم آموزشگاه ثامن تهران در دیدار نهایی پیروز شد تیم شهرداری ورامین را شکست دهد و به مقام قهرمانی برسد و عنوان سوم مسابقات نیز به تیم هیئت تنیس روی میز قم اختصاص پیدا کرد.

دیدار رده بندی این مسابقات یک جدال تمام قمی بود که تیم هیئت قم متشکل از پویا وفایی، میلاد عباسی، سید علی سجادیان، تعیین منتظری و محسن سجادی با پیروزی 5 بر یک مقابل تیم آموزشگاه قائمی قم به مقام سوم مسابقات رسید وآ کادمی قائمی به مقام چهارم دست یافت.

تیم هیئت تنیس روی میز قم در یک چهارم نهایی با پیروزی برابر تیم هیئت کهگیلویه و به ویر احمد به نیمه نهایی رسیده بود و تیم آموزشگاه قائمی نیز توانسته بود تیم شهرداری سیرجان را از گردونه مسابقات حذف کند.

در این گروه های اول تا هشتم این مسابقات 3 تیمی و گروه نهم مسابقات که تیم های هیئت گرمسار، آموزشگاه قائمی قم، هیئت بروجرد و طب کار سپهر همدان در آن حضور داشند با حضور 4 تیم تشکیل شد.

استان قم علاوه بر تیم آموزشگاه قائمی و هیئت تنیس روی میز قم، 2 تیم دیگر شامل تیم های سلامت قم و آینده سازان قم در این رقابت ها داشت که نتوانستند از مرحله گروهی به دور حذفی صعود نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 740

به "تیم آموزشگاه ثامن تهران جام قهرمانی را در قم بالای سر برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم آموزشگاه ثامن تهران جام قهرمانی را در قم بالای سر برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید