گل محمدی: در خصوص بازی صحبت می کنم نه مسائل مدیریتی

به گزارش نوای پرنده پارسی، یحیی گل محمدی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل ملوان بندر انزلی گفت: در مجموع بازی مجذوب نماینده و زیبایی بود. حیف از این بازی که تماشاگر نداشت. البته بودند، ولی ورزشگاه پر نبود! دوست داشتیم که این بازی خوب مقابل تماشاگران خوب انزلی چی و پرسپولیسی انجام می شد و همه لذت می بردند. متأسفانه این اتفاق نیفتاد و امیدوارم در بازی های بعد مسابقات در حضور تماشاگران باشد، چون اصلاً بازی در ورزشگاه خالی لطفی ندارد. همه کشورهای اروپایی با ورزشگاه پُر بازی می نمایند، ولی اینجا ما همچنان اندر خم یک کوچه ایم و هنوز دل نگرانی های خاص خودمان را داریم که مردم یک جا جمع نشوند و این جای تأسف دارد.

گل محمدی: در خصوص بازی صحبت می کنم نه مسائل مدیریتی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس توضیح داد: به بازیکنانم این برد را تبریک می گویم، خیلی زحمت کشیدند. واقعاً بازی سختی بود، هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم یک بازی پایاپایی بود. با توجه به شرایط زمین و با توجه به اینکه ملوان تیم جوان و خوبی است که از لحاظ تاکتیکی و تکنیکی مهره های خوبی دارد، کارمان سخت بود. در نیمه دوم بازیکنان ما روی تمام صحنه های بازی با تمام وجود بازی کردند و دوئل های یک در مقابل یک را بردند. توانستیم به گل هم برسیم و یک گل زیبا نیز زدیم.

وی خاطر نشان کرد: از نتیجه بازی راضی هستیم. با توجه به اتفاقاتی که اواخر بازی افتاد من اینجا می خواهم از داور بازی حمایت کنم؛ نه به خاطر اینکه بازی را بردیم، ولی امروز واقعاً یکی از زیبایی های بازی و برترین اتفاق بازی داور خوب مسابقه بود. از او و تیمش تشکر می کنم. از میزبانی هیئت فوتبال انزلی هم تشکر می کنیم که زحمت زیادی کشیدند. امیدوارم این نوع داوری ها در لیگ ما بیشتر گردد. واقعاً این قضاوت حرف نداشت و عالی بود.

گل محمدی در واکنش به سؤالی درباره شایعاتی که پیرامون تغییرات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس مطرح می گردد، گفت: به نظرم در خصوص بازی صحبت کنیم بهتر است، این موضوعی نیست که سرمربی تیم در کنفرانس درباره آن صحبت کند. من خودم با توجه به چند فصلی که اینجا هستم از عملکرد درویش واقعاً راضی هستم. او در شرایط سخت تیم را تحویل گرفت و کار سختی را در پیش داشت. مدیرعامل باشگاه با تمام وجود کار کرد و از او و هیئت مدیره تشکر می کنیم. امیدوارم با حضورشان بیشتر به تیم یاری نمایند و از آنها تشکر می کنیم.

منبع: فرارو
انتشار: 29 مهر 1401 بروزرسانی: 29 مهر 1401 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7715

به "گل محمدی: در خصوص بازی صحبت می کنم نه مسائل مدیریتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: در خصوص بازی صحبت می کنم نه مسائل مدیریتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید