گزارش دو مورد دیگر از ابتلا به ویروس جدید آنفولانزای پرندگان در چین

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرنگاران: مقامات بهداشت و درمان چین امروز از دو مورد دیگر ابتلا به ویروس جدید آنفولانزای مرغی موسوم به H7N9 در جنوب و مرکز این کشور خبر دادند.

گزارش دو مورد دیگر از ابتلا به ویروس جدید آنفولانزای پرندگان در چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شینهوا، مقامات بهداشت و درمان چین امروز (یکشنبه) از دو مورد دیگر ابتلا به ویروس جدید آنفولانزای مرغی موسوم به H7N9 در استان های گوانگدونگ و هونان در جنوب و مرکز این کشور خبر دادند.

به گفته این مقامات، یکی از افراد مبتلا به ویروس H7N9 مرد 44 ساله ای ملقب به شین است که بیماری وی روز شنبه تایید شد. گفته می گردد شرایط جسمی وی وخیم گزارش شده است. وی در یک بیمارستان در شهر شنژن در استان گوانگدونگ تحت درمان قرار گرفته است.

مورد دیگر نیز مردی 46 ساله و ساکن استان هونان استکه در حال حاضر در یک بیمارستان محلی بستری است. اطلاعاتی از وضعیت جسمی وی در دست نیست.

بنا بر این گزارش، از ابتدای امسال میلادی تاکنون 120 مورد ابتلا به ویروس H7N9 گزارش شده است که از این میان 30 تن جان خود را از دست داده اند.

بر اساس اعلام مقامات بهداشت چین، بیشترین آمار ابتلا به این ویروس کشنده در استان های ژجیانگ و گوانگدونگ در شرق این کشور گزارش شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2356

به "گزارش دو مورد دیگر از ابتلا به ویروس جدید آنفولانزای پرندگان در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش دو مورد دیگر از ابتلا به ویروس جدید آنفولانزای پرندگان در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید