آمار قربانیان چین، تایلند و کره جنوبی صفر شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، بنابر آمار رسمی اعلام شده، دیروز در کشورهای چین، تایلند و کره جنوبی تعداد تلفات مبتلایان به کرونا صفر بوده است.

آمار قربانیان چین، تایلند و کره جنوبی صفر شد

با تور تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، چین 11 مورد جدید ابتلا به کرونا را دیروز 25 آوریل ثبت کرد که در مقایسه با 12 مورد روز قبل از آن، کاهش داشته است. بنابر آمار رسمی که امروز یکشنبه منتشر شد، هیچ مورد مرگ بر اثر ابتلا به کرونا دیروز در این کشور پهناور به ثبت نرسید.

خبرگزاری رویترز گزارش داد از مجموع 11 ابتلای جدید، 6 مورد منشا محلی داشته که 5 مورد آن در استان هِیلونگ جیانگ در شمال شرق چین و در مرز روسیه و یک مورد در جنوب شرقی در استان گوانگ دونگ در همسایگی هنگ کنگ دیده شده است.

داده های کمیسیون بهداشت ملی چین همچنین 30 مورد ناقل بدون علامت را گزارش کرد که نسبت به روز گذشته یک مورد افزایش داشت. چین تا به امروز 82 هزار و 827 ابتلا و 4 هزار و 632 مرگ را گزارش نموده است.

همچنین به گزارش پایگاه اینترنتی روزنامه جروزالم پست، تایلند هم امروز یکشنبه 15 مورد جدید ابتلا و تلفات صفر را گزارش کرد. با این حساب تعداد کلی مبتلایان در این کشور جنوب شرقی آسیا از ابتدای همه گیری به 2 هزار و 922 مورد و تعداد قربانیان به 51 مورد رسید. همچنین از شروع همه گیری در این کشور، 2 هزار و 594 نفر بهبود یافته اند.

به گزارش خبرگزاری دولتی کره جنوبی یونهاپ، کره جنوبی نیز از ابتلای 10 نفر دیگر به کرونا اطلاع داد و گفت مورد فوتی طی 24 ساعت گذشته گزارش نشده است. این کشور تا به امروز 10 هزار و 728 ابتلا و 242 فوتی را ثبت نموده است.

تا روز گذشته (شنبه)، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در دنیا به دو میلیون 921 هزار و 201 نفر و مجموع قربانیان این ویروس به 203 هزار و 289 نفر رسید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3955

به "آمار قربانیان چین، تایلند و کره جنوبی صفر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار قربانیان چین، تایلند و کره جنوبی صفر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید