گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از امارات، حضور شمار طرفداران ایرانی در استادیوم، خبرنگاران چینی ناامید از پیروزی

به گزارش نوای پرنده پارسی، طرفداران ایرانی برای حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان در استادیوم حاضر شده اند.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از امارات، حضور شمار طرفداران ایرانی در استادیوم، خبرنگاران چینی ناامید از پیروزی

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از امارات, دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و چین در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا 2019, از ساعت 19:30 امشب در استادیوم محمد بن زاید ابوظبی برگزار خواهد شد.

تماشاگران دو تیم از ساعت 17 (به وقت ایران) وارد استادیوم شده اند.

اتحاد و همبستگی خوبی بین طرفداران دو تیم وجود دارد. چینی ها بسیار گرم و صمیمی با ایرانی ها برخورد می نمایند که این موضوع با استقبال ایرانی ها همراه شده است. طرفداران دو تیم گاهی اوقات به شوخی با یکدیگر برای بازی امروز کری خوانی هم دارند.

طرفدارانی از بندرعباس با لباس محلی به ابوظبی آمده اند و با طبل و دهل آغاز به تشویق تیم ملی می نمایند.

تعداد طرفداران ایرانی امروز زیادتر از حریف است و لحظه به لحظه بر تعداد آنها افزوده می گردد.

با تور چین همراه باشید

تعداد خبرنگاران چینی برای بازی امروز حدود دوبرابر ایرانی هاست. برخی از خبرنگاران چینی اعتقاد دارند که تیم ملی کشورشان نمی تواند امروز مقابل ایران به برتری دست پیدا کند و برای همین این تعداد از خبرنگاران از قبل برای فردا بلیت تهیه نموده اند که به کشورشان برگردند.

فضای استادیوم برای بازی امروز بسیار امنیتی است و پلیس امارات به شدت تماشاگران دو تیم را هنگام ورود به استادیوم کنترل می نماید.

بازار سیاه هم برای این بازی داغ است و علاوه بر ایرانی ها, طرفداران چینی نیز در اطراف استادیوم اقدام به خرید بلیت های این بازی با قیمت گران تر می نمایند.

ماموران نظم دهی استادیوم که عرب زبان هستند با بلندگو خطاب به طرفداران ایرانی به زبان فارسی می گویند: لطفاً وارد استادیوم شوید. این موضوع باعث جلب توجه تماشاگران ایرانی شده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 480

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از امارات، حضور شمار طرفداران ایرانی در استادیوم، خبرنگاران چینی ناامید از پیروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از امارات، حضور شمار طرفداران ایرانی در استادیوم، خبرنگاران چینی ناامید از پیروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید