گازدار شدن فاز توسعه شهرک صنعتی اشتهارد در ایستگاه پایانی

به گزارش نوای پرنده پارسی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی البرز از اتصال قریب الوقوع فاز توسعه شهرک صنعتی اشتهارد به شبکه گاز سراسری اطلاع داد.

گازدار شدن فاز توسعه شهرک صنعتی اشتهارد در ایستگاه پایانی

آقای حمیدرضا عقاب نشین گفت: از مهر ماه سال گذشته عملیات اتصال فاز توسعه شهرک صنعتی اشتهارد به گاز سراسری در دستور کار نهاده شد و علیرغم تمامی مسائل با جدیت، دنبال شد.

او می گوید: یکی از دغدغه های اصلی ما علاوه بر اینکه خود را متعهد به صنایع می دانیم تا احتیاج های زیرساختی آن ها را مرتفع کنیم این بود که در صورت تاخیر در طرح قطعاً با هزینه های مازاد روبرو می شدیم به همین دلیل اتمام طرح برای ما از اولویت بالایی برخوردار بود.

به گفته مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی البرز عملیات گازرسانی فاز توسعه شهرک صنعتی اشتهارد که موسوم به فاز پنج این شهرک است با صرف هزینه ای بالغ بر 106 میلیارد ریال به خاتمه رسیده و بزودی این فاز از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهد شد.

عقاب نشین گفت: برای خط تغذیه گاز رسانی دو هزار و 700 متر و برای خط شبکه، 17 هزار متر لوله گذاری اجرا شده است.

او می گوید: علیرغم مسائل متعدد این طرح در موعد مقرر خود به ثمر رسید چرا که اولاً انجام شایسته تعهدات برایمان مهم بود و ثانیاً اگر به هر دلیلی طرح به سال بعد موکول می شد این امکان وجود داشت که حدود 90 درصد به قیمت تمام شده ما افزوده گردد.

به گفته مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز برای گاز فاز توسعه شهرک صنعتی اشتهارد دو ایستگاه تقلیل فشار نوع TBS با ظرفیت 20 هزار و 10 هزار متر مکعب بر ساعت، راه اندازی شده است.

استفاده صنایع از گاز طبیعی دارای مزیت هایی، چون سازگاری با محیط زیست، دسترسی بالا و قیمت به صرفه است.

خبرنگاران البرز کرج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7594

به "گازدار شدن فاز توسعه شهرک صنعتی اشتهارد در ایستگاه پایانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گازدار شدن فاز توسعه شهرک صنعتی اشتهارد در ایستگاه پایانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید