کمیته داوران تایید کرد: اشتباه داوری به سود استقلال

به گزارش نوای پرنده پارسی، فریدون اصفهانیان درباره عملکرد داوران در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال مطرح کرد: جلسه بررسی و بازبینی مسابقات ظهر امروز (سه شنبه 18 آذر ماه) با حضور کلیه اعضای بررسی داوری برگزار گردید. با توجه به گزارش های ناظران مسئله ای خاصی در بازی ها وجود نداشت. فقط در در ملاقات استقلال تهران و صنعت نفت آبادان، متاسفانه یاری داور به اشتباه صحنه را آفساید تشخیص داد و گل سالم صنعت نفت را مردود بیان کرد. اما در بقیه بازی ها خوشبختانه شاهد عملکرد خوبی از داوران در بودیم.

کمیته داوران تایید کرد: اشتباه داوری به سود استقلال

وی درباره اظهارات سرمربی ذوب آهن در مورد اعلام پنالتی به سود تیم شهرخودرو گفت: پس از بررسی و بازبینی فیلم ملاقات ذوب آهن اصفهان برابر شهرخودرو، کاملا معین شد تصمیم داور درباره اعلام پنالتی به سود شهرخودرو درست و صحیح بود. به نظرم بهتر است این عزیزان قبل از اینکه فیلم بازی را ببینند اظهارنظر کارشناسی انجام ندهند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بیان نمود: در ادامه جلسه بررسی امروز یک وبینار دو ساعته ای با داوران لیگ برتر داشتیم. در این نشست تمام اشتباهات بازی های 5 هفته لیگ برتر را با خود داوران مرور و بررسی کردیم و توضیحات لازم نیز را به آن ها یادآوری کردیم.

وی اضافه نمود: آنچه مسلم است کمیته داوران هم در انتخاب داوران و هم برای نظارت در چارچوب مقررات و دستورالعمل های کمیته اقدام می نماید. بدون شک اگر داوران اشتباه تاثیرگذاری در مسابقات داشته باشند آن ها را اعلام خواهیم کرد و طبق آیین نامه کمیته داوران با آن ها رفتار خواهد شد و اساسا از نقد های سازنده استقبال می کنیم و تقاضا داریم از مواردی که دور از شان جامعه فوتبال است پرهیز شود.

اصفهانیان در خاتمه گفت: با توجه به جوانگرایی که در داوران ایجاد کردیم، امیدواریم در آینده داوران جوان جایگزین داوران باتجربه شوند.

منبع: فرارو
انتشار: 20 دی 1399 بروزرسانی: 20 دی 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5786

به "کمیته داوران تایید کرد: اشتباه داوری به سود استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته داوران تایید کرد: اشتباه داوری به سود استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید