کلوپ: برای 2 هزار نفری که قرار است بازی&zwnj ما را ببینند خوشحالم، آلکانتارا به این زودی&zwnjها برنمی&zwnjگردد

به گزارش نوای پرنده پارسی، سرمربی تیم فوتبال لیورپول از اینکه مجوز بازگشت محدود تماشاگران به آنفیلد برای تماشای بازی مردان او و آژاکس صادر شده، بسیار خشنود است.

کلوپ: برای 2 هزار نفری که قرار است بازی&zwnj ما را ببینند خوشحالم، آلکانتارا به این زودی&zwnjها برنمی&zwnjگردد

به گزارش خبرنگاران، یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از بازی خانگی امشب (سه شنبه) شاگردانش مقابل آژاکس در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که پیروزی در آن قهرمان انگلیس را به مرحله بعدی خواهد رساند، به ابراز خرسندی از تصمیم جدید دولت انگلیس برای صدور مجوز بازگشت محدود طرفداران به ورزشگاه ها پرداخت.

کلوپ گفت: برای آن دو هزار نفر خوش شانسی که می توانند دوباره فوتبال را به صورت زنده و از داخل ورزشگاه تماشا نمایند، خوشحالم. الان واقعاً بحث اینکه ما به خاطر حضور طرفداران مان در ورزشگاه نسبت به آژاکس شرایط بهتری داریم یا اینکه آژاکس متضرر شده است، مطرح نیست. بازگشت طرفداران نشانه خوبی از آن است که حضور دوباره آنها در ورزشگاه ها امکان پذیر است و من امیدوارم که این فقط شروع راه باشد.

کلوپ سپس درباره شرایط هافبک اسپانیایی مصدوم تیمش تیاگو آلکانتارا صحبت کرد و گفت: ضربه ای که به زانوی او خورده، آنقدر شدید بوده است که همچنان نمی تواند بازی کند. نمی توانم بگویم که او چه زمانی برمی شود، اما فکر می کنم چند هفته دیگر هم خانه نشین خواهد بود. درباره ترنت الکساندر آرنولد هم شرایط همین گونه است و کسی امشب به من جهت استفاده از او برای بازی مقابل آژاکس چراغ سبز نشان نداده است. پس او هم قطعاً ما را همراهی نخواهد کرد. البته با چیزهایی که من از تمرینات او دیدم، فکر نمی کنم که تا بازگشتش زمان زیادی مانده باشد.

سرمربی آلمانی لیورپول در خاتمه گفت: شرایطی که در آن قرار داریم جالب نیست، اما ظاهراً بعضی افراد (کنایه به مربیان و مسئولان سایر باشگاه های لیگ فزونی که با افزایش تعداد تعویض ها در فوتبال جزیره به پنج مورد مخالفت نموده اند) نمی خواهند به ما، البته نه فقط به ما بلکه به تمام اهالی فوتبال، هیچ کمکی نمایند. پس ما هم مجبوریم با این شرایط بسازیم. هفته قبل گفتم تا وقتی 11 بازیکن داشته باشم که بتوانم یک تیم را به میدان بفرستم و تا آخرین نفس خواهیم جنگید.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5776

به "کلوپ: برای 2 هزار نفری که قرار است بازی&zwnj ما را ببینند خوشحالم، آلکانتارا به این زودی&zwnjها برنمی&zwnjگردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: برای 2 هزار نفری که قرار است بازی&zwnj ما را ببینند خوشحالم، آلکانتارا به این زودی&zwnjها برنمی&zwnjگردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید