کاهش 40 درصدی مصدومان چهارشنبه سوری در اردبیل، 148 نفر مصدوم شدند

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، قدرت اخوان اکبری بعد ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران شرح داد: تعداد مصدومان آخرین چهارشنبه سال در اردبیل تا کنون 148 نفر اعلام شده که طی آن انگشت سه مصدوم نیز قطع شد.

کاهش 40 درصدی مصدومان چهارشنبه سوری در اردبیل، 148 نفر مصدوم شدند

وی از بستری شدن 10 نفر و آسیب جزئی چشم 10 نفر دیگر در اردبیل خبر داد و افزود: بیشترین میزان مصدومین چهارشنبه آخر سال استان مربوط به شهرستان اردبیل با 88 مورد مصدوم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با بیان اینکه خوشبختانه حادثه چهارشنبه سوری امسال بدون فوتی بود، یادآور شد: اکثر حوادث چهارشنبه سوری استان را افراد بین 15 تا 25 سال تشکیل می دهند.

اخوان اکبری به نقش مهم آموزش در کاهش حوادث اشاره کرد و افزود: با توجه به افزایش آموزش ها و فرهنگ سازی مطلوب انجام یافته خوشبختانه شدت مصدومیت ها به شکل محسوسی کاهش یافت.

وی در ادامه در خصوص آمادگی مراکز بهداشتی و درمانی استان اردبیل برای خدمات رسانی به موقع و مناسب در ایام نوروز نیز متذکر شد: بیش از چهار هزار نیروی انسانی سازماندهی شده آماده ارائه خدمات در استان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از در نظر دریافت یک فروند بالگرد امدادی در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد و یادآور شد: 100 دستگاه آمبولانس به همراه دو اتوبوس آمبولانس نیز برای ارائه خدمات پزشکی در ایام نوروز مهیا شدند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1031

به "کاهش 40 درصدی مصدومان چهارشنبه سوری در اردبیل، 148 نفر مصدوم شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 40 درصدی مصدومان چهارشنبه سوری در اردبیل، 148 نفر مصدوم شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید