کابوس جدید پرسپولیس؛ هر 5 روز یک بازی!

به گزارش نوای پرنده پارسی، تیم پرسپولیس در هفته های پایانی لیگ برتر، برنامه فشرده ای دارد و باید هر 5 روز یک بار به مصاف رقبا برود.

کابوس جدید پرسپولیس؛ هر 5 روز یک بازی!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پرسپولیس این فصل یک بار دیگر هم بازی های فشرده را تجربه نموده است. مقطعی که آن ها را با برد های پیاپی، به صدر جدول لیگ رساند.

برنامه لیگ در هفته های خاتمهی، اعلام شده و تیم های حاضر در لیگ و حذفی، مجبورند مقطع خاتمهی فصل هر 5 روز یک بار وارد زمین بشوند. این موضوع، برای پرسپولیس که در لیگ برتر برای قهرمانی با سپاهان رقابت می نماید و در جام حذفی باید روبروی استقلال قرار بگیرد، می تواند سخت تر از سایر تیم ها باشد. با این حال، پرسپولیسی ها یک تفاوت با بقیه تیم های لیگ دارند. آن ها یک مقطع دیگر هم، چنین شرایطی را تجربه کردند و توانستند با موفقیت کامل آن را پشت سر بگذارند.

حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا، باعث شد تعداد بازی های عقب افتاده پرسپولیس در نیم فصل اول بیشتر از سایر تیم ها باشد. اواخر نیم فصل، برنامه فشرده بازی های آن ها اعلام شد و پرسپولیسی ها بعد از شکست مقابل آلومینیوم در اراک، مجبور بودند 5 روز یک بار مقابل رقبای شان قرار بگیرند. 5 مسابقه، که در فاصله 20 روز می توانست برای تیم کم مهره و بدون مهاجم گل محمدی دردسرساز باشد. پرسپولیس، اما با نمایش های مالی، هر 5 مسابقه را برد و با ثبت بهترین عملکردش در این فصل، توانست صدرنشینی نیم فصل اول را به دست آورد.

همین سناریو در هفته های خاتمهی نیم فصل دوم با فشردگی بیشتری منتظر پرسپولیسی ها خواهد بود. آن ها بازی های 5 روز یک بارشان را از سوپرجام شروع نموده اند و تا خاتمه لیگ، باید بدون وقفه ادامه بدهند. 9 مسابقه، که فعلا دو تای اول شان با برد شروع شده اند. پرسپولیسی ها که حالا مهره های بیشتری هم در اختیار دارند، می خواهند سناریوی نیم فصل اول را در آخر فصل هم تکرار نمایند. هر چند تعداد زیاد این بازی ها، ممکن است باعث مصدومیت های خطرناکی برای پرسپولیس گردد و آن ها امیدوارند بازیکنان شان، این مقطع سخت را به سلامت پشت سر بگذارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 تیر 1400 بروزرسانی: 21 تیر 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7065

به "کابوس جدید پرسپولیس؛ هر 5 روز یک بازی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کابوس جدید پرسپولیس؛ هر 5 روز یک بازی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید