پیوس: ضعف مدیریت در پرسپولیس دلال ها را به نان و نوا رسانده است

به گزارش نوای پرنده پارسی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید مدیران پیشین این باشگاه به خاطر اشتباه های خود بدهی های سنگینی را ایجاد کردند.

پیوس: ضعف مدیریت در پرسپولیس دلال ها را به نان و نوا رسانده است

فرشاد پیوس در گفت وگو با خبرنگاران، درباره شرایط مدیریت باشگاه پرسپولیس هم گفت: متاسفانه باشگاه ثبات مدیریتی ندارد. در همه جای دنیا اولین اصل برای موفقیت ثبات مدیریتی است. درست است که انصاری فرد اشتباهاتی داشت اما باید اجازه می دادند کارش را انجام دهد. در هیچ کشور صاحب فوتبالی تا این حد مدیران باشگاه را تغییر نمی دهند. انصاری فرد مدیر ورزشی بود و فوتبال را به خوبی می شناخت و می توانست مسائل را حل نماید.

پیوس به بدهی های سنگین باشگاه پرسپولیس اشاره کرد و گفت: این همه بدهی چگونه به وجود آمده است؟ پرسپولیس الان بدهی های سنگین خارجی دارد که حاصل اشتباهات مدیران پیشین است. وقتی مدیر غیر ورزشی سر کار بیایید و از مباحث فوتبالی اطلاعی نداشته باشد، همین می شود که بدهی های سنگین ایجاد می شود. الان چه کسی می خواهد این بدهی ها را پرداخت کند؟ وقتی مدیر غیر ورزشی به سر کار می آید حداقل باید یک مشاور ورزشی کنار خود بگذارد تا از او مشورت بگیرد و اشتباه نکند. این ضعف ها باعث شده در سال های اخیر دلالان زیادی از کنار پرسپولیس به نان و نوا برسند.

وی در پایان گفت: به اعتقاد من وزارت ورزش باید تلاش کند تا هرچه زودتر پرسپولیس را به بخش خصوصی واگذار کند تا افرادی که باشگاه را تحت اختیار می گیرند بتوانند با برنامه ریزی مالی این باشگاه را اداره کنند.

او همچنین درباره شرایط تیم فوتبال چوکای تالش که هدایت آن را بر عهده دارد، اظهار کرد: شرایط خوبی داریم و از نظر نتیجه توانستیم نتایج خوبی به دست بیاوریم و الان با اختلاف شش امتیازی در صدر جدول باشیم. در حال حاضر به خاطر شرایط کرونا تمرینات گروهی ما تعطیل است اما تمرین اختصاصی بازیکنان در منزل پیگیری می شود و ما آنها را از طریق اینترنت زیر نظر داریم. البته از نظر مالی باشگاه ما هم مسائلی دارد و فعلا توانسته 50 درصد مطالبات بازیکنان را پرداخت کند. با این حال ما به عشق هواداران با جان دل کار می کنیم تا ان شاءالله با شروع بازی ها باشگاه هم بتواند مطالبات بازیکنان را بپردازد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4297

به "پیوس: ضعف مدیریت در پرسپولیس دلال ها را به نان و نوا رسانده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیوس: ضعف مدیریت در پرسپولیس دلال ها را به نان و نوا رسانده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید