پوشه دکمه دار تبلیغاتی

به گزارش نوای پرنده پارسی، پوشه دکمه دار از جمله ابزاری است که برای حفاظت و نگهداری برگه ها و اسناد و مدارک ما مورد استفاده قرار می گیرد. پوشه های طلقی دکمه دار را برای حمل آسانتر نوشته ها و مدارک استفاده می کنیم. پاکت دگمه دار پلاستیکی برای نظم بخشیدن به اسناد در جهت حمل آسان آن ها به کار می رود.قیمت پوشه دکمه دار پلاستیکی یا پاکت طلقی نسبت به کیفیت پوشه ها نوع چاپ پوشه دکمه دار و نوع فراوری پوشه دکمه ای تبلیغاتی و برند سازنده پوشه طلقی دکمه دار معین می گردد. پاکت پلاستیکی دکمه دار ارزان در بازار با مارک ها فرعی و در سایز های پوشه با دکمه طلقی A4 ، پوشه با دکمه طلقی A5 و سایزهای دیگر یافت می گردد. چاپ پوشه طلقی دکمه دار اغلب بصورت چاپ طلاکوب می باشد.

پوشه دکمه دار تبلیغاتی

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت چاپ کاتالوگ ارزان از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

محتوا پنهان

ارزان ترین پوشه دکمه دار چقدر است ؟

سریع ترین زمان برای چاپ پوشه دکمه دار چقدر است؟

چاپ روی پوشه دکمه دار به چه صورت قابل انجام است؟

سایز پاکت دکمه دار اغلب چه سایزی است ؟

دگمه پوشه دگمه دار پلاستیکی اغلب از چه جنسی است ؟

پوشه های تبلیغاتی دکمه دار چه کاربردهایی دارند ؟

چرا پاکت دکمه دار هواداران بسیار زیادی در بین کسب و کارهای مختلف پیدا نموده است ؟

طراحی پوشه با دکمه پلاستیکی چگونه انجام می شود؟

برای فراوری پاکت پلاستیکی دکمه دار اغلب از چه جنسی استفاده می شود؟

سایزهای متداول در فراوری پوشه های پلاستیکی دکمه دار کدام است؟

در فراوری پاکت دکمه دار از چه نوع دکمه هایی استفاده می شود؟

چاپ روی پوشه پلاستیکی دکمه دار تبلیغاتی به چه صورت انجام می شود؟

پوشه با دکمه طلقی پلاستیکی از جمله هدایای تبلیغاتی بسیار پرکاربرد به شمار می آید که برای حفاظت و نگهداری برگه ها و اسناد و مدارک ما مورد استفاده قرار می گیرد. از پوشه های طلقی دکمه دار برای حمل آسانتر برگه های مهم ها و مدارک و حفاظت از آنها در مقابل عوامل طبیعی مثل نورخورشید و باران استفاده می شود. در یک کلام پوشه تبلیغاتی پلاستیکی برای نظم بخشیدن به اسناد در جهت حمل آسان آن ها به کار می رود.

قبلا از آغاز توضیحات در خصوص پوشه دکمه دار، پاسخ چند تا از سوال های متداولی که شما اغلب از ما میپرسید را میدهیم :

ارزان ترین پوشه دکمه دار چقدر است ؟

قیمت پوشه دکمه دار رابطه مستقیمی با کیفیت و میزان ضخامت آن دارد. مطمئنا شما که قصد تبلیغات دارید نمیخواهید ارزانترین پوشه دکمه دار بازار را خریداری کنید و برند خود را زیر سوال ببرید. پیشنهاد ما استفاده از مرغوب ترین جنس پوشه هست که نهایت بازدهی را برای شما به همراه داشته باشد.

سریع ترین زمان برای چاپ پوشه دکمه دار چقدر است؟

ما چاپ روی پوشه دکمه دار را به صورت چاپ طلاکوب انجام می دهیم. برای چاپ طلاکوب احتیاج است که از طرح شما کلیشه تهیه شود. بخاطره همین اغلب چاپ پوشه دکمه دار 2 روز کاری در سریع ترین زمان طول می کشد.

چاپ روی پوشه دکمه دار به چه صورت قابل انجام است؟

چاپ روی پوشه دکمه دار اغلب بصورت طلاکوب و چاپ سیلک انجام می شود. چاپ سیلک بر روی پوشه دکمه دار امکان پاک شدن دارد بخاطره همین پیشنهاد میکنیم ار چاپ طلاکوب برای چاپ روی پوشه دکمه دار استفاده نمایید.

سایز پاکت دکمه دار اغلب چه سایزی است ؟

سایز پوشه دکمه دار اغلب در سایزهای A4 و A5 و پاکت نامه ای می باشد. در بعضی موارد میتوان پوشه دکمه دار را در سایز B4 و B5 هم فراوری کرد.

دگمه پوشه دگمه دار پلاستیکی اغلب از چه جنسی است ؟

دکمه پوشه پلاستکی اغلب اوقات از جنس پلاستیک فراوری می شود و در بعضی موارد از جنس فلزی هم برای فراوری پوشه دگمه دار پلاستیکی استفاده می شود.

پوشه های تبلیغاتی دکمه دار چه کاربردهایی دارند ؟

اغلب ما برای نگهداری و استفاده از کاغذهایی که روی آن یادداشت های مهمی داریم از پوشه های تبلیغاتی پلاستیکی استفاده می کنیم این پوشه ها علاوه بر حمل راحت تر کالا و نوشت افزار ما به ما یاری می نمایند که به مدارک خود نسبت به موضوعیت آنها نظمی بخشیده و از پراکندگی آنها و گم شدن آنها جلوگیری کنیم . پوشه های پلاستیکی دکمه دار همواره در رنگ های مختلف فراوری می شوند که به مشتریان نسبت به سیلقه خود بهترین جنس را انتخاب و از آن استفاده نمایند. دکمه ای که در روی این پاکت دگمه دار واقع شده است به ما یاری میکند که از ریخته شدن یا کاغذ ها و مدارک در صورت بر عکس شدن پوشه های پلاستیکی دگمه دار جلوگیری شود.

دکمه های پوشه های طلقی a4 بصورت پلاستیک و فلزی هستند و اینقدر مقاومت دارند که با چند بار باز و بسته بشدن مسئله ای برای پوشه ها بوجود نیاید. می دانیم که در ادارات و همینطور منازل یک سری پرونده ها و مدارک وجود دارد که بهتر است در فایل های جداگانه و به طور منظم دسته بندی شوند برای اینکار بهترین گزینه پوشه تبلیغاتی است، پوشه با دکمه طلقی در جنس های پوشه تبلیغاتی طلقی، پاکت دکمه دار مقوایی و پوشه تبلیغاتی پلاستیکی و پوشه تبلیغاتی پارچه ای همینطور اختصاصی با توجه به سلیقه شما انتخاب می شود. بهترین گزینه در این بین انتخاب پوشه هایی است که دارای کیفیت و فضای مناسبی هستند. اغلب افراد پوشه ها را در مدل های طلقی می شناسند، پاکت دکمه دار طلقی از بهترین و مناسب ترین گزینه های هستند که در اداره و همینطور منازل مورد استفاده قرار می گیرند. پوشه تبلیغاتی طلقی در ابعاد و اشکال مختلف فراوری می شود، مدل های مستطیلی شکل اغلب برای پرونده هایی با ابعاد عظیم و مدل های مربع و همینطور پاکت دگمه دار طلقی یا پلاستیکی کوچک برای مدارک با ابعاد کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.

مشاهده انواع پوشه دکمه دار

در نظر داشته باشید که پاکت دکمه دار با بخش های مجزا نیز فراوری می شود این پوشه ها دارای بخش های تعیین برای اتوماتیک هستند. مدل دیگری که در شرکت های مختلف استفاده می شود پوشه تبلیغاتی مقوایی است، این پوشه ها به صورتی طراحی شده است که می توانید کاغذ ها و همینطور مدارک مختلف را درون آن قرار دهید و به سادگی حمل کنید. مقوای مورد استفاده برای این محصولات بسیار باکیفیت و مقاوم هستند این پوشه ها در برابر آب و همینطور فشارهای مختلف از خود مقاومت نشان می دهند. در نظر داشته باشید که پاکت مقوایی عموماً دارای رنگ بندی های کامل است و از محصولات بسیار عالی و بی نظیر محسوب می شود. جدیدترین پوشه های مقوایی دارای قفل نگهدارند هستند که سبب می شود کاغذ و مدارک شما در پوشه جابجا نشود و مسئله ای از این قبیل ایجاد نشود.

در صورتی که فکر می کنید پوشه های موجود در بازار دارای مدل های مناسبی نیستند می توانید ایده های موجود در ذهن خودتان را جامه عمل بپوشانید شما می توانید هر نوع از پوشه تبلیغاتی و یا بدون دگمه با هر ایده ای را طراحی کنید. در واقع چاپ هایی که بر روی پوشه ها انجام می شود طبق سلیقه و نظر مشتری بوده و عموماً می تواند در هر رنگ و ابعادی خریداری شود.

سفارش اینترنتی پوشه های دگمه دار هم اکنون برای شما فراهم شده است بنابراین زمان را از دست ندهید و این محصول با کیفیت را سفارش دهید قیمت پوشه تبلیغاتی بر اساس کیفیت و رنگ و طرح آن برآورد می شود. در صورتی که سفارش عمده داشته باشید می توانید بهترین نوع از این محصول را سفارش داده و از آن لذت ببرید. پوشه های دکمه دار از دسته محصولاتی هستند که در منزل می تواند برای موارد غیر از پرونده و یا کاغذ نیز مورد استفاده قرار بگیرد. در صورتی که فکر می کنید محصولی برای فروش دارید و به دنبال تبلیغات هستید بهترین گزینه برای شما چاپ برند بر روی پوشه تبلیغاتی است این هدایای تبلیغاتی سبب می شود تا در زمانی بسیار سریع در بین عموم افراد شناخته شوید. نگران هزینه های وارده در این جهت نباشید ما بهترین محصولات را با نازل ترین قیمت در اختیار شما قرار می دهیم.

چرا پاکت دکمه دار هواداران بسیار زیادی در بین کسب و کارهای مختلف پیدا نموده است ؟

پاکت دگمه دار یکی از لوازم پرکاربردی محسوب می شود که در محیط هایی مانند اداره جات، بیمارستان ها و دانشگاه ها استفاده زیادی دارند. پوشه های دکمه دار می توانند وسیله مناسبی جهت نگهداری و حفاظت از اسناد و مدارک محسوب شوند. به این شکل به راحتی می توان با قرار دادن اسناد و مدارک در پوشه های دگمه دار آن ها را حمل کرد. در حقیقت باید گفت پوشه دگمه دار ابزاری مناسب جهت بایگانی و نگهداری است. همچنین به دلیل ساخته شدن پوشه های دگمه دار از پلاستیک رنگی مدارک داخل آن از دید پنهان شده و براحتی می توانید بدون جلب توجه مدارک خود را داخل آن ها قرار داده و با خیالی راحت جابجا کنید. علاوه بر این که قرار دادن اسناد مدارک و برگه های مهم داخل پوشه های دکمه دار باعث حفاظت از آن ها در برابر رطوبت نور خورشید و همچنین پراکنده شدن آن ها خواهد شد.

همچنین باید در نظر داشت که کیفیت ساخت پوشه دکمه دار از اهمیت بالایی برخوردار است. کیفیت این محصول باید به گونه ای باشد که به مدت زیادی قابل استفاده بوده و براحتی از هم گسسته نشود. همچنین کیفیت مناسب دکمه استفاده شده در این پوشه ها سبب سهولت در استفاده از آن ها خواهد شد.

از جمله کاربردهای دیگر این پوشه ها می توان به استفاده از آن ها برای بایگانی کردن جزوات دانشگاهی اشاره نمود. به همین جهت این پوشه ها برای دانشجویان بسیار مفید و پرکاربرد خواهد بود.

مشاهده قیمت پاکت دکمه دار

طراحی پوشه با دکمه پلاستیکی چگونه انجام می شود؟

طراحی پوشه های دکمه دار می تواند به شکل های مختلفی انجام شود. همچنین این نوع از پوشه ها در اندازه های مختلف برای کاربردهای متفاوت نیز وجود دارند. سایز بعضی از این پوشه ها مناسب عظیم بوده و بعضی دیگر نیز سایزهای کوچکتری دارند که البته جابجایی پوشه های کوچکتر آسانتر بوده و برای نگه داری مدارک کوچک مانند شناسنامه پاسپورت گواهینامه و کارت ملی مناسب میباشند.علاوه بر این پوشه های دکمه دار کوچکتر برای بایگانی صفحات دفترچه ها نیز مناسب است.

پوشه های دکمه دار به دلیل مقاومت بالایشان می توانند از جمله هدایای تبلیغاتی باشند که امروزه از دوام بالای آنها صحبت می شود. از پوشه های تبلیغاتی دکمه دار در جهت استفاده و حمل کالاهایی مثل اتوماتیک و دفتر و برگ و کالاهایی با وزن بیشتر استفاده می شود. شما می توانید تبلیغات خود را روی پاکت طلقی دکمه دار چاپ کنید و از آن برای تبلیغ کالا و برندسازی بهره ببرید.از پوشه های تبلیغاتی دکمه دار در مدارس و اداره های دولتی و نمایشگاه ها و دفاتر اسناد رسمی استفاده میشود . بتازگی دیده شده که استفاده بنگاه ها از پوشه های تبلیغاتی امروزه بیشتر و بیشتر شده و آنها پوشه های دکمه دار طلقی را یکی از ابزارهای ضروری برای کسب و کار خود می دانند.

در اینجا به بعضی از دلایل ضرورت استفاده از پوشه طلقی یا پلاستیکی دکمه دار اشاره می کنیم :

  • نظم بخشیدن به مدارک
  • راحت کردن حمل اسناد و مدارک
  • سبک بودن پوشه ها برای حمل و نقل
  • مقاومت زیاد برای حمل ابزارهای سنگین کوچک
  • تنوع رنگ در فراوری پوشه های دکمه دار
  • مقاوم در برابر پارگی و ضد آب بودن
  • چاپ پذیری بسیار خوب
  • استفاده در جهت بازاریابی و استفاده تبلیغاتی با حک کردن نام شرکت روی پوشه تبلیغاتی
  • استفاده طولانی مدت و ماندگاری تبلیغات روی آن
  • فراوری در سایزهای مختلف نسبت به احتیاج مشتریان
  • کیفیت بالای دکمه ها در صورت باز و بسته شدن طولانی مدت

برای فراوری پاکت پلاستیکی دکمه دار اغلب از چه جنسی استفاده می شود؟

در فراوری پاکت دکمه دار تبلیغاتی اغلب از جنس پلی پروپیلین و طلق پی وی سی استفاده می شود.

طلق پی وی سی در فراوری پاکت پلاستیک تبلیغاتی برای اصطحکام بیشتر پوشه ها در مقابل پارگی و نفوذ پذیری آب بکار می رود.

پاکت طلقی دکمه دار پروپیلن برای ماندگاری بیشتر پوشه ها در مقابل پارگی و ضخامت آنها به گونه ای است که در مقابل گرمایی که دستگاه طلاکوب در موقع چاپ پوشه پلاستیکی از خود فراوری می نماید، مقاوم هستند.

سایزهای متداول در فراوری پوشه های پلاستیکی دکمه دار کدام است؟

از سایز های متداول پاکت دکمه دار پلاستیکی میتوان به سایز A4 و A5 و سایز پاکت نامه یا ملخی اشاره نمود و اغلب این پوشه ها در بازار بصورت پارچه ای هم یافت می شوند. سایزهایی که در فراوری پاکت پلاستیکی دکمه دار استفاده می شود اغلب پاکت تبلیغاتی پلاستیکی A4، پاکت طلقی A5، پوشه دکمه دار B5، پاکت پلاستیکی A3، پوشه دکمه دار سایز پاکت نامه می باشد.

خرید پوشه دکمه دار

در فراوری پاکت دکمه دار از چه نوع دکمه هایی استفاده می شود؟

در پاکت پلاستیکی دکمه دار اغلب از دکمه هایی از جنس پلاستیک و فلز استفاده می شود.

چاپ روی پوشه پلاستیکی دکمه دار تبلیغاتی به چه صورت انجام می شود؟

چاپ روی پوشه پلاستیکی دکمه دار تبلیغاتی اغلب بصورت چاپ طلاکوب یا نقره کوب انجام می شود. بدین صورت که قایل طراحی شده پس از به تایید رسیدن توسط مسئول چاپ برای ساخت کلیشه فلزی به لیتوگرافی می رود و کلیشه نسبت به جنس پوشه پلاستیکی بصورت 6 میلیمتر و 3 میلیمتر ساخته می شود. پس از ساخته شدن کلیشه، کلیشه به دستگاه چاپ بسته می شود. برای چاپ پوشه تبلیغاتی می توان از انواع نوارهای رنگی طلاکوب یا نقره کوب یا رنگ های مسی و مشکی و … استفاده کرد که با داغ شدن کلیشه این نوار های بین متریال ما که اینجا پوشه تبلیغاتی دکمه دار است و کلیشه قرار گرفته و بر اثر فشار و گرمای زیادی طرح رو کلیشه بر روی پوشه تبلیغاتی پلاستیکی حک می شود.

چاپ تبلیغاتی که برروی پوشه ها انجام میشود چاپ طلاکوب ، چاپ سیلک میباشد که چاپ طلاکوب ماندگاری بیشتری نسبت به چاپ سیلک دارد و جلوه زیباتری به پوشه میدهد چاپ طلاکوب توسط یک کلیشه و نوارهای مختلف رنگی طلا انجام میشود ، چاپ سیلک توسط مرکب انجام میشود. چاپ بر روی پوشه های دکمه دار و طلقی از بیشترین کاربردهای آن است چاپ به صورت طلاکوب نقره کوب ، مشکی کوب و ….. انجام می گیرد این نوع چاپ ماندگاری بالایی را نیز داراست .

البته چاپ روی پاکت پلاستیک دکمه دار بوسیله چاپ سیلک هم انجام می شود .

چاپ روی پاکت دکمه دار بوسیله کلیشه فلزی

کلیشه قطعه ای فلزی از جنس قلع می باشد که با اسید کاری ایجاد می شود این قطعه فلزی کارایی های بسیاری دارد از جمله کارایی های آن چاپ طلاکوب و داغی بر روی هدایای تبلیغاتی می باشد کلیشه با متصل شدن به دستگاه طلاکوب با استفاده از حرارت و فشار عمل چاپ را انجام میدهد .

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5043

به "پوشه دکمه دار تبلیغاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوشه دکمه دار تبلیغاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید