پله: بالوتلی یک مهاجم واقعی است، ایتالیا تیمی خطرناک است

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرنگاران: اسطوره فوتبال برزیل با تمجید از مهاجم سیه چرده ایتالیا او را یک مهاجم واقعی دانست.

پله: بالوتلی یک مهاجم واقعی است، ایتالیا تیمی خطرناک است

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، پله اسطوره فوتبال برزیل با تمجید از ماریو بالوتلی، مهاجم تند مزاج تیم ملی ایتالیا و تیم میلان مطرح کرد او یک مهاجم واقعی است که با سبک بازی اش مدافعان حریف را دچار مشکل می نماید.

مهاجم 23 ساله تیم ملی ایتالیا پس از اینکه در دیدار لاجوردی پوشان مقابل جمهوری چک در چارچوب رقابت های مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در فاصله 4 دقیقه 2 کارت زرد از داور مسابقه دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد با حرکتی که پس از اخراجش داشت مورد انتقاد رسانه ها نهاده شد.

پله گفت: واقعا سبک بازی بالوتلی را دوست دارم، او یک مهاجم واقعی است. ماریو با استفاده از شرایط جسمانی اش فضای لازم را برای خود در بین مدافعان حریف ایجاد می نماید.

سوپرماریو که در جابجایی زمستانی از منچسترسیتی به میلان آمد با 12 گلی که در رقابت های سری A ایتالیا به ثمر رساند یاری شایانی در قرار دریافت روسونری ها در مکان سوم جدول رده بندی فصل 13- 2012 کرد.

پله در مورد شانس تیم ملی ایتالیا برای قهرمانی در رقابت های جام کنفدراسیون ها گفت: ایتالیا تیم خطرناکی است و به شخصه این تیم را دوست دارم چون آنها در میادین بزرگ همواره در زمین بهترین عملکرد خود را به نمایش می گذارند.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1882

به "پله: بالوتلی یک مهاجم واقعی است، ایتالیا تیمی خطرناک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پله: بالوتلی یک مهاجم واقعی است، ایتالیا تیمی خطرناک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید