پراندلی: فرصت بازی در حضور پاپ را هر روز به دست نمی آورید

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی ایتالیا دیدار محبت آمیز شاگردانش با آرژانتین در حضور رهبرکاتولیک های دنیا را یک رویداد خاص توصیف کرد.

پراندلی: فرصت بازی در حضور پاپ را هر روز به دست نمی آورید

به گزارش خبرنگاران، چزاره پراندلی اعتراف کرد بازی تدارکاتی تیمش برابر آرژانتین برای او بازی ویژه ای است. تیم های ملی ایتالیا فرداشب در حالی به مصاف یکدیگر می روند که پاپ فرانسیس از نزدیک این بازی را تماشا خواهد نمود. قبل از این بازی هم قرار است اعضای 2 تیم در واتیکان با رهبر کاتولیک های دنیا ملاقات نمایند.

پراندلی در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: این بازی محبت آمیز، بازی خاصی است. از نظر فنی می خواهیم همان راهی را ادامه دهیم که در جام کنفدراسیون های برزیل در پیش گرفته بودیم. ادامه دادن آن راه برای ما یک موفقیت محسوب می گردد و البته بازی برابر پاپ هم که یک اتفاق بسیار خاص است.

سرمربی پیشین فیورنتینا در پایان در پاسخ به سوالی درباره اظهارات اخیر مهاجم تیم، ماریو بالوتلی که گفته است بازی از ملاقات با پاپ مهم تر است، اعلام نمود: ما هر روز و هر هفته بازی می کنیم اما فرصت ملاقات با پاپ و بازی در حضور او را فقط یک بار در زندگی ات به دست می آوری. مطمئنا این اتفاق حس جدید به همه خواهد داد. من با آنچه بالوتلی گفته موافق نیستم.

تیم های ملی ایتالیا و آرژانتین ساعت 23:15 فرداشب در استادیو المپیکوی شهر رم به مصاف یکدیگر می روند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2164

به "پراندلی: فرصت بازی در حضور پاپ را هر روز به دست نمی آورید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پراندلی: فرصت بازی در حضور پاپ را هر روز به دست نمی آورید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید