پاسخ راموس به پیکه: حاضرم در همه الکلاسیکو ها بد باشیم و ببریم

به گزارش نوای پرنده پارسی، سرجیو راموس در واکنش به انتقاد جرارد پیکه از رئال مادرید مدعی شد که حاضر است تیمش در همه بازی ها به همان اندازه که مدافع بارسلونا می گوید بد باشد، اما پیروز میدان شود.

پاسخ راموس به پیکه: حاضرم در همه الکلاسیکو ها بد باشیم و ببریم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، وینیسیوس جونیور و ماریانو دیاز هر دو گل رئال مادرید را در نیمه دوم به ثمر رساندند تا این تیم پیروز شود علاوه بر پیروزی برابر بارسلونا به صدر جدول رقابت های لالیگا نیز برشود. اما عملکرد رئالی ها نتوانست پیکه را تحت تاثیر قرار دهد و همین موضوع باعث شد که پس از سرانجام بازی مدعی شد که این بدترین رئال مادریدی بوده که تا به حال با آن روبرو شده است. راموس پس از بازی در پاسخ به این صحبت ها به خبرنگاران گفت: نظر هرکسی قابل احترام است. من حاضر در نیمه اول تمام الکلاسیکو ها به همان اندازه که او گفته بد بازی کنیم، اما پیروز میدان باشیم. برنامه های دو تیم متفاوت بود.

در نیمه اول ما توپ را از دست دادیم، اما در نیمه دوم تصمیم گرفتیم بیشتر حمله کنیم. آن ها نیز خیلی سرحال نبودند و ما شروع به ایجاد موقعیت روی دروازه آن ها کردیم. پس از نتایج اخیر می خواستیم بار دیگر به شرایط خودمان برگردیم و چه نتیجه ای بهتر از پیروزی در خانه برابر تیمی مانند بارسلونا بود. این موقعیتی خاص بود که بستگی به خود ما داشت. سه امتیاز مهم را کسب کردیم، اما هنوز بازی های زیادی باقی مانده است. باید حواسمان را جمع کنیم.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3882

به "پاسخ راموس به پیکه: حاضرم در همه الکلاسیکو ها بد باشیم و ببریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ راموس به پیکه: حاضرم در همه الکلاسیکو ها بد باشیم و ببریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید