ونگر گزینه اصلی برای نیمکت بایرن

به گزارش نوای پرنده پارسی، تیم فوتبال بایرن مونیخ که به تازگی سرمربی اش را اخراج نموده، تصمیم دارد تا سرانجام فصل جاری از تجارب ونگر استفاده کند.

ونگر گزینه اصلی برای نیمکت بایرن

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال بایرن مونیخ به دنبال سرمربی جدید است و بعد از اخراج نیکو کواچ حالا اولین مربی که نامش در لیست این تیم قرار گرفته آرسن ونگر، سرمربی پیشین آرسنال است.

ونگر که 70 سال سن دارد بعد از رد شدن درخواست بایرن از چندین مربی نامش مطرح شده است، اما انتقال سرمربی فرانسوی به مونیخ می تواند تنها گزینه ای کوتاه مدت برای آن ها باشد و شاید بتواند تا حدودی مشکلاتی که برای این تیم با کواچ پیش آمده را رفع کند.

قرار است بایرن به ونگر پیشنهاد قراردادی تا سرانجام فصل بدهد و بعد از این فصل به دنبال مربی ای جوان باشد که بتواند در سال های پیش رو با این تیم کار کند.

طبق ادعای روزنامه آلمانی بیلد، قرار است در نشست بین دو طرف درباره جزئیات قرارداد صحبت گردد، هرچند که رومنیگه اخیرا مکالمه ای تلفنی با ونگر داشته است. بایرن میخواهد تا قبل از 15 نوامبر مربی ای جدید روی نیمکت داشته باشد تا بتواند اوضاع تیم را قبل از تعطیلات بین المللی مدیریت کند.

قبل از ونگر مربیانی مانند توماس توخل، رالف رانگنیک و اریک تنهاگ به این تیم نسبت داده شده بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3021

به "ونگر گزینه اصلی برای نیمکت بایرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ونگر گزینه اصلی برای نیمکت بایرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید