واکنش مهدی طارمی به قهرمانی در سوپرکاپ

به گزارش نوای پرنده پارسی، بامداد امروز در چارچوب ملاقات سوپرکاپ پرتغال، پورتو و توندلا به مصاف هم رفتند که پورتو با درخشش مهدی طارمی ستاره ایرانی به رجحان 3 بر صفر رسید و قهرمان این رقابت شد.

واکنش مهدی طارمی به قهرمانی در سوپرکاپ

طارمی در این ملاقات یک شاهکار به پا کرد و 2 گل از تیم های این تیم را به ثمر رساند. روی گل دوم پورتو نیز ستاره ایرانی نقش اصلی را ایفا کرد.

طارمی به عنوان برترین بازیکن زمین انتخاب شد و بعد از این درخشش گفت: خدا را شکر، یک عنوان دیگر به دست آوردیم، در این ماه برای آن زحمت زیادی کشیدیم و تمرکزمان 100 درصد روی این بازی بود تا شخصیت بزرگ خود را نشان دهیم. بسیار خوشحالیم که توانستیم بازی را ببریم.

ستاره ایرانی درباره طرفداران پورتو، گفت: همانطور که قبلاً گفتم، در هر بازی طرفداران ما یاری زیادی به ما می نمایند و ما به آن ها بسیار افتخار می کنیم. آن ها همواره به ما یاری کردند، همانطور که در این بازی انجام دادند. بدون آن ها ما هیچ هستیم.

طارمی درباره رکورد فردی و انتخاب برترین بازیکن، گفت: توندلا تیم شانس من است. من تمام تلاشم را برای باشگاه پورتو انجام می دهم، همانطور که همواره از زمانی که به اینجا آمده ام، انجام داده ام. بسیار خوشحالم.

منبع: فرارو
انتشار: 12 مرداد 1401 بروزرسانی: 12 مرداد 1401 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7669

به "واکنش مهدی طارمی به قهرمانی در سوپرکاپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مهدی طارمی به قهرمانی در سوپرکاپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید