واکنش مشاور مدیر شبکه 3 به آشتی فروغی و عادل فردوسی پور

به گزارش نوای پرنده پارسی، کورش کمره ای مشاور مدیر شبکه سه در واکنش به شایعه بازگشت برنامه نود به تلویزیون و ماجرای آشتی کنان علی فروغی و عادل فردوسی پور، در توییتی تاکید نمود تا انتخابات بازهم از این خبرها شنیده خواهد شد.

واکنش مشاور مدیر شبکه 3 به آشتی فروغی و عادل فردوسی پور

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرآنلاین، از اسفند سال گذشته که برنامه نود از کنداکتور شبکه سه حذف شد، بارها شایعه بازگشت آن به گوش رسیده است و هنوز هم می رسد. ماجرای ملاقات چند روز پیشِ علی فروغی، مدیر شبکه سه با عادل فردوسی پور بار دیگر به این شایعه دامن زده است.

اما توییت کورش کمره ای، مشاور مدیر شبکه سه در این باره، نشان دهنده آن است که حالا حالاها عادل فردوس پور جلوی دوربین شبکه سه نخواهد آمد.

او نوشته است: از اول هم قهری نبوده که آشتی در کار باشد. فردوسی پور زیر نظر شبکه سه برنامه فوتبال 120 را فراوری و مانند همه تهیه کنندگان در جلسات مربوط به برنامه اش در شبکه حاضر می شود. باقیِ خبرسازی ها حکایت با دست پس زدن و با پا پیش کشیدن است. تا انتخابات باز هم از این خبرها خواهید شنید.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3474

به "واکنش مشاور مدیر شبکه 3 به آشتی فروغی و عادل فردوسی پور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مشاور مدیر شبکه 3 به آشتی فروغی و عادل فردوسی پور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید