هوینس: بزرگترین اشتباهم تخلف مالیاتی ام بود، در زندان مثل بچه ها گریه کردم

به گزارش نوای پرنده پارسی، اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ می گوید بزرگترین اشتباهش تخلف مالیاتی اش بوده و درباره دوران حضورش در زندان صحبت هایی انجام داد.

هوینس: بزرگترین اشتباهم تخلف مالیاتی ام بود، در زندان مثل بچه ها گریه کردم

به گزارش خبرنگاران، اولی هوینس که در انتها دوره فعلی ریاستش بر باشگاه بایرن مونیخ از سمت خود کنار خواهد رفت، می گوید بزرگترین پشیمانی اش تخلف مالیاتی اش بوده است. او قصد شرکت در انتخابات ماه نوامبر برای معین رئیس جدید این باشگاه آلمانی را ندارد و می خواهد به حضور طولانی مدتش در این باشگاه انتها دهد. هوینس که بین سال های 1970 تا 1979 برای بایرن بازی می کرد و در 239 بازی 86 گل برای باواریایی ها به ثمر رساند، زمانی که در سال 1979 بازنشسته شد، بلافاصله به عنوان مدیر این باشگاه مشغول به کار شد و انتها در سال 2009 به عنوان ریاست باشگاه بایرن انتخاب شد.

هوینس 67 ساله در گفت وگو با نشریه 51 که مجله رسمی باشگاه بایرن مونیخ است، گفت: بزرگتررین اشتباه من تخلف مالیاتی ام بود. بایت آن موضوع واقعاً پشیمان بودم و نقدهای هم که در آن موقع به من شد، موجه و درست بود. در آن دوران سخت، سرنوشت بعضی انسان هایی را که در زندان دیدم را به خاطر می آورم. یک روز یک زندانی با وجود اینکه آزاد شده بود، در سلول من نشسته بود. او به من گفت که نمی داند که پس از آزادی اش باید چه کار کند. او سوار تاکسی شد و نمی دانست که مقصدش کجاست. تجربه های اینچنینی پیش از آن روی من تأثیری نمی گذاشت.

هوینس در ماه مارس 2014 بود که به فرار مالیاتی متهم شد، بلافاصله پس از تأیید حکم محکومیت از سوی مراجع قضایی آلمان از سمت ریاست باشگاه بایرن مونیخ استعفا داد. او پس از سپری کردن نیمی از محکومیت سه سال و نیم زندانش، در ماه فوریه 2016 از زندان آزاد شد و در ادامه در اوایل ماه آگوست 2016 بار دیگر به عنوان ریاست باشگاه بایرن مونیخ انتخاب شد.

رئیس باشگاه بایرن مونیخ که در ماه مارس 2013 در خانه اش توسط پلیس آلمان بازداشت شد، سالی که بایرن مونیخ سه گانه قهرمانی آلمان و اروپا را از آن خود کرد، در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به پیروزی 2 بر یک باواریایی ها مقابل بوروسیا دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم ومبلی شهر لندن گفت: در آن مقطع می دانستم که به زندان خواهم رفت. فرانک ریبری گریه کرد و طرفداران نام من را فریاد زدند که باعث شد باورم نسبت به آنها بیشتر از گذشته گردد.

هوینس همچنین با اشاره به حمایت بی قید و شرط طرفداران بایرن مونیخ پس از اینکه توسط پلیس آلمان تحت پیگرد قانونی نهاده شد، تأکید کرد: در زندان نامه های زیادی دریافت می کردم که بعضی از آنها واقعاً تأثیرگذار بودند، به طوری که در سلولم از خواندن آنها مثل بچه ها گریه کردم.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش اظهار داشت: وقتی که به هنگام صبح از پنجره به بیرون نگاه می کنم، از 49 سال حضورم در بایرن مونیخ راضی و شاد هستم. حتی از یک روزم در این باشگاه پشیمان نیستم و همه چیزم را مدیون باشگاه بایرن مونیخ هستم. خودم را هیچگاه کارمند باشگاه ندانسته ام و همواره مانند طرفدار شماره یک بایرن بوده ام. احساسی جز قدردانی از این باشگاه ندارم.

رئیس باشگاه در انتها گفت: در مقابل نقدها هم تنها می توانم لبخند بزنم. فکر می کنم طرفداران هم می دانند که هر کاری که از دستم ساخته بود را برای شان انجام داده ام.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2944

به "هوینس: بزرگترین اشتباهم تخلف مالیاتی ام بود، در زندان مثل بچه ها گریه کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوینس: بزرگترین اشتباهم تخلف مالیاتی ام بود، در زندان مثل بچه ها گریه کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید