واکنش تند نظام پزشکی به حضور مدعی طب اسلامی در بیمارستان کرونا ، مصداق شاخص تشویش اذهان عمومی چیست؟

به گزارش نوای پرنده پارسی، سازمان نظام پزشکی کشور در واکنش به حضور مدعیان طب اسلامی در بیمارستان مبتلایان کرونا بدون ماسک، این پرسش را مطرح کرده که مصداق شاخص تشویش اذهان عمومی چیست؟

واکنش تند نظام پزشکی به حضور مدعی طب اسلامی در بیمارستان کرونا ، مصداق شاخص تشویش اذهان عمومی چیست؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، سازمان نظام پزشکی در کانال اطلاع رسانی خود در شبکه های اجتماعی با انتشار متنی نوشت: این شخص به اعتبار لباس خود وارد بیمارستان شده، بر بالین بیماران مظلوم حاضر شده و خلاف های شبه تبریزیان خود را به سبک زیر رقم زده است و کسی هم جلو او را نگرفته است: بدون حفاظت شخصی وارد شده و طبیعتاً شانس گرفتاری خود را بالا برده است و چه بسا الان ناقل است و در سطح جامعه در حال تردد است. با انگشت غیربهداشتی خود در ظرفی می زند که شاید با همین انگشت به صدها نفر دیگر هم زده است. سپس همین انگشت را دور لب و بینی بیمار بی دفاع کشیده، همین انگشت پر از عفونت را مجدداً به اطراف دهان و بینی بیمار مظلوم دیگر می کشد و لابد دیگران را هم! از این حرکت غیر اصولی خویش فیلم می گیرد و در شبکه های اجتماعی توزیع می کند تا تظاهر کند همه پزشکان و مسئولین اشتباه می کنند و ایشان با طب خودساخته اسلامی مسئول مداوای بیماران کرونایی است! مصداق شاخص تشویش اذهان عمومی چیست؟

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4078

به "واکنش تند نظام پزشکی به حضور مدعی طب اسلامی در بیمارستان کرونا ، مصداق شاخص تشویش اذهان عمومی چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش تند نظام پزشکی به حضور مدعی طب اسلامی در بیمارستان کرونا ، مصداق شاخص تشویش اذهان عمومی چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید