والی: تمام اهداف من در سال 99 مربوط به فوتبال می شود

به گزارش نوای پرنده پارسی، بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان در گفت وگوی نوروزی با خبرنگاران صحبت های جالبی را بیان نمود.

والی: تمام اهداف من در سال 99 مربوط به فوتبال می شود

ایوب والی بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان در گفت وگوی نوروزی با ، نکاتی را پیرامون رویداد های زندگی شخصی و حرفه ای خود برشمرد.

ترجیح می دهم کنار خانواده باشم؛ پدر و مادرم، پدر و مادر همسرم، همسرم و بچه ها.

همیشه اولین آرزو و دعای من برای همه، خانواده ام و مردم، سلامتی است. سلامتی باعث می شود به زندگی و آینده امیدوار باشیم. امیدوارم همه سالم باشند و شرایط سخت را به خوبی پشت سر بگذاریم.

به نظر می رسد در سال 99 باید در منزل بمانیم، اما اگر بنا باشد سفر بروم، ترجیح میدهم مقصد زیارتی انتخاب کنم، مانند مشهد و عراق. معمولا کم پیش می آید زمان استراحت داشته باشیم و از تعطیلات عید برای رفتن به اماکن زیارتی استفاده می کنم.

کمابیش اهل خرید هستم، اما معمولا ترجیح میدهم خانواده ام و به خصوص همسرم، خرید کنند.

غذا خیلی برای من مهم نیست، اینکه دور هم باشیم برای من مهم تر است، اما ماهی را بیشتر مصرف می کنم. البته با توجه به شغل من باید میزان زیادی هم ماهی مصرف کنم.

سمنو را دوست دارم.

دیدو بازدید عید، بهترین رسم نوروز است، با توجه به گسترش ارتباطات مجازی دیدار ها کاهش پیدا کرده است و نوروز فرصت مناسبی برای دیدار است.

آجیل را بیشتر دوست دارم.

اسم خیلی برای من مهم نیست، تنها امیدوارم اتفاقات عجیب و سخت را شاهد نباشیم. در اهواز با سیل، گرد و خاک و مشکلاتی مانند کرونا درگیر نباشیم و مردم با آسودگی به زندگی ادامه دهند.

علی رغم اتفاقات بد، خداراشکر میکنم نعمت سلامتی و خانواده ام، وجود داشت و در فوتبال هم توانستم فرایند خوبی را داشته باشم، 98 برای من سال خوبی بوده است، بنابراین به خودم 18 می دهم.

یکی از دوستان که از اقوام نزدیک ما بودند، به رحمت خدا رفتند، به لحاظ روحی روز های خوبی را سپری نکردیم و این اتفاق غم انگیزی بود.

بهترین اتفاق 98 برای من گل زنی هایی که برای فولاد داشتم، بوده است.

تمام هدف گذاری من مربوط به کارم که فوتبال است، می شود. هر سال بررسی می کنم تا برای سال بعد، از تجربیاتم به خوبی استفاده کنم.امیدوارم در سال 99 بتوانم با تمام وجود، کار کنم.سعی می کنم در سال 99 بتوانم بهترین عملکرد کاری را داشته باشم.

سعی می کنم اجازه ندهم شخصی از من ناراحت شود، اما برای پیدا کردن دوستانی که از من دلخور هستند تلاش می کنم و سعی می کنم جبران کنم.اول از پدر و مادرم و خانواده، همسرم و بچه ها و برادرانم حلالیت می طلبم. یک عمر با آن ها زندگی کرده ام، ممکن است از مسائلی دلخور باشند.اولین کسانی که برای حلالیت در نظر دارم، خانواده، دوستان و همسایه ها هستند.

معمولا به روستا های نزدیک اهواز، که طبیعت خوبی دارند و اقوام هم آن جا هستند، می رویم.

فوتبال به لحاظ تاکتیکی در لیگ خیلی پیشرفت کرده است.زمین مسابقه و چمن، خیلی بهتر شده، اما جا دارد که خیلی بهتر شود.در بحث داوری، حس می کنم پسرفت داشته ایم. امسال در لیگ به لحاظ داوری با مشکلاتی روبرو بودیم، البته همه جا درباره آن صحبت می شود، اما دلیلش را نمی دانم.باید یک برنامه ریزی طولانی مدت برای داوری صورت بگیرد.

نه متاسفانه، بیشتر دیدن فیلم را ترجیح می دهم، البته کار بسیار اشتباهی است. متاسفانه بیشتر فوتبالیست ها در زمان تحصیل، به نوعی فرار می کردند. در حال حاضر که زمان گذشته است، قدر آن روز ها و تحصیل را می دانم. تحصیل در زندگی و پیشرفت خیلی اهمیت دارد حتی در فوتبال. شاید بعضی معتقد باشند که فوتبال ارتباطی با تحصیل ندارد، اتفاقا خیلی مرتبط است. برای پیشرفت در هر کاری، فوتبال یا شغل دیگری، تحصیل بسیار اهمیت دارد.مطالعه و تحصیل، انسان را پخته می کند و دید را باز می کند تا مسائل را به خوبی ببیند.

همه چیز ارزان خواهد شد.

سریال پایتخت را در ذهن دارم.

سال جدید را به مردم عزیزم، تبریک می گویم. خواهش می کنم همه نسبت به رعایت مسائل بهداشتی، نهایت دقت را داشته باشند و به توصیه ها عمل کنند. کاملا جدی بگیرند، قبول دارم که سخت است، ولی برای کمک به کنترل بیماری در منزل بمانند.

امیدوارم همیشه سالم و تندرست باشند.

جنوبی ها بسیار خون گرم هستند و اهمیت زیادی به دوستی و رفاقت می دهند. رفت و آمد بسیار با اقوام و دوستان بسیار خوب و مهم است.ما اصلیت عرب داریم و از رسم های خوب ما این است که بسیار به میزبانی از مهمان اهمیت می دهیم.

بله متاسفانه، به دلیل سرعت و سبقت غیرمجاز جریمه شدم. کار بسیار اشتباهی است و هر بار هم جریمه شدم از پلیس محترم راهنمایی و رانندگی، تشکر کردم.متاسفانه بعضی ها با این که می دانند اشتباه کردند، دعوا و یا شکایت می کنند.البته این مسائل با بالارفتن سن، بسیار بهتر شده است و بیشتر رعایت می کنم.

هنوز جا دارد که کیفیت ها بالاتر برود. هر تولید بی کیفیتی، ارزش ندارد. اگر کیفیت بالا باشد، چه چیزی بهتر از تولید داخل است. باید در بحث تبلیغات هم دقت شود، اگر کیفیت نداشته باشد، هرچند هزینه تبلیغات پرداخت شده است، نباید برای یک کالای بی کیفیت تبلیغات صورت بگیرد.

مهمانی که کنسل شده است، ولی آجیل را در خانه مصرف می کنیم.پدر و مادرم، کمی سن بالایی دارند و از بابت سلامتی آن ها نگران هستم، بنابراین خیلی به توصیه های بهداشتی توجه می کنم و کمتر از خانه بیرون می روم.

فصل اکسیژن است. روحیه و احساسات انسان نسبت به زندگی زنده می شود، با توجه به هوای خوب و طبیعت زیبا، خیلی به لحاظ روحی می تواند به افراد کمک کند. باید در این روز ها به خلقت خداوند به خوبی فکر کرد. روز های بسیار خوبی است به شرطی که فکر کنیم و قدر لحظات را بدانیم.

عید نوروز امسال، جان هر کدام از هم وطنان را بتوانیم نجات دهیم، خود یک عید است.

به نظر من مهم ترین اتفاق دنیای ورزش که متاسفانه تلخ هم بود، فوت دلاور کشورمان، سیامند رحمان بود. بسیار ناراحت کننده بود، یک قهرمان و پهلوان را از دست دادیم که این موضوع در آینده قهرمانی کشورمان هم تاثیرگذار است.

تقریبا و گاهی هستم.بستگی دارد به شرایط، که چقدر آن فرد مقصر باشد، مگر اینکه همان خبر آخرین سال زندگیم را به من بدهند.

خیلی اهل قهر نیستم، اما در شرایطی که قهر من را بشناسند به جای دعوا سعی می کنم گاهی قهر کنم.

فوتبال تمام زندگی من است. الان که سی سال را پشت سر گذاشته ام، گاهی به شوخی به من می گویند سال های آخر بازی ات است، واقعا سخت به نظر می رسد. گاهی فکر می کنم چطور باید فوتبال را کنار بگذارم. تمام احساس، فکر و ذهنم از لحظه بیداری مربوط به فوتبال است. تمام عشق من فوتبال است.

والیبال، در این سال ها عملکرد خوبی دارد. تیم ملی ما در سطوح بالا بازی می کند و من آن را دنبال می کنم. رشته خوب و جذابی است. چندین بار بازی های تیم ملی را در استادیوم هم تماشا کردم و خیلی لذت بردم.

بازی های بسکتبال را خیلی نمی بینم، اما دوست دارم. رشته پر فشار و سختی است. تلاش و زحمت زیادی نیاز دارد.

سال سلامتی و رونق اقتصادی برای مردم را انتخاب می کنم، امیدوارم از اول فروردین سیر نزولی کرونا را ببینیم.

پری ها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4077

به "والی: تمام اهداف من در سال 99 مربوط به فوتبال می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والی: تمام اهداف من در سال 99 مربوط به فوتبال می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید