هم افزایی دستگاه های اجرایی در ترویج فرهنگ ایثار وشهادت لازم است

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، زاهد محمودی عصر امروز دوشنبه در چهارمین جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان اهر ضمن تبریک میلاد امام علی (ع) و فرا رسیدن سال جدید اظهار کرد: شهادت، اوج فداکاری انسان درراه دفاع از ارزش هاست وزنده نگه داشتن یاد و نام شهدا وظیفه اصلی مردم و مسئولان است.

هم افزایی دستگاه های اجرایی در ترویج فرهنگ ایثار وشهادت لازم است

وی با قدردانی از تعامل و همکاری اعضا شورا در جهت ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم جامعه ایثارگری شهرستان اهر گفت: با داشتن روحیه ایثار و شهادت طلبی می توان در تمامی عرصه ها به پیروزی دست یافت و بقا جامعه به حفظ این فرهنگ ارزشمند بستگی دارد.

محمودی بابیان اینکه امنیت مسئله ای اساسی در توسعه و پیشرفت هر کشور است، مطرح کرد: آرامش و آسایش موجود در کشور را، مدیون شهدا و ایثارگران هستیم.

رئیس شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان اهر با اشاره به بیانیه مهم و راهبردی رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) برای گام دوم انقلاب گفت: در این بیانیه رهبری به تبیین ویژگی های راستا پرافتخار طی شده در این 40 سال و برکات خیره کننده انقلاب اسلامی در رساندن ایران به صندلی شایسته در سطح دنیا و نقشه راه آینده انقلاب مطالب مهمی ایراد داشتند.

محمودی ادامه داد: امید به آینده و ایجاد اعتماد روح اصلی بیانیه گام دوم انقلاب است که در این راستا دولت خدمت گذار از تمام توان خود در جهت تحقق نقشه راه آینده انقلاب و حل مسائل و مسائل جامعه بزرگ ایثارگری استفاده خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1021

به "هم افزایی دستگاه های اجرایی در ترویج فرهنگ ایثار وشهادت لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هم افزایی دستگاه های اجرایی در ترویج فرهنگ ایثار وشهادت لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید