همدانی: دریافت دو گل از تیم ته جدولی نگران کننده است، این چند بازی می تواند نقطه عطفی برای مجیدی باشد

به گزارش نوای پرنده پارسی، مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: دریافت دو گل از استقلال خوزستان که به لیگ دسته اول سقوط نموده می تواند برای آبی پوشان نگران کننده باشد.

همدانی: دریافت دو گل از تیم ته جدولی نگران کننده است، این چند بازی می تواند نقطه عطفی برای مجیدی باشد

ستار همدانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره پیروزی 4 بر 2 تیم فوتبال استقلال مقابل استقلال خوزستان گفت: نتیجه به ما می گوید که استقلال از یک تیم ته جدولی دو گل دریافت نموده و این جای سوال دارد که چرا تیمی که در کل مسابقات لیگ تنها 10 گل دریافت نموده بود باید از استقلال خوزستان که به دسته اول سقوط نموده در یک بازی 2 گل بخورد. این موضوع می تواند مقداری نگران کننده باشد، هرچند نمی توان توقع داشت که یک شبه با تغییر و تحولاتی که اجرا شده انتظارات برآورده گردد. در عین حال باید بگوییم که به ثمر رساندن 4 گل در این بازی می تواند جزو تغییرات مثبت باشد.

وی با اشاره به تساوی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی و شانس استقلال برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا، گفت: استقلال قطعاً برای کسب سهمیه شانس زیادی دارد. طبیعتاً با نتیجه ای که تراکتورسازی مقابل پرسپولیس گرفته می توان برای کسب سهمیه امیدوارتر بود. هرچند قهرمانی برای استقلال بسیار سخت شده اما با توجه به اینکه پرسپولیس بازی های سختی دارد می توان به همه چیز امیدوار بود.

بازیکن سابق استقلال درباره اولین تجربه سرمربیگری فرهاد مجیدی در استقلال، بیان نمود: این 5 بازی که راهنمایی استقلال به فرهاد مجیدی سپرده شده، می تواند برای او نقطه عطف باشد. برای فرهاد مجیدی که مربیگری را دوست دارد حضور روی نیمکت این تیم به عنوان سرمربی حتی برای 5 بازی (سه دیدار در لیگ و دو مسابقه در آسیا) هم می تواند تجربه مهمی باشد. با این حال برای او سرمربیگری در فصل بعد هنوز زود است، چرا که دانش مربیگری پایینی دارد. سرمربی بودن در این 5 بازی می تواند برای فرهاد یک کلاس آموزشی و یک تجربه بسیار خوب باشد.

همدانی افزود: مجیدی در این 5 بازی متوجه می گردد که نفر اول بودن در استقلال چه مسائل و فشار روحی و روانی زیادی ایجاد می نماید. فرهاد مجیدی در این 5 بازی می تواند بسیار پخته تر باشد، چرا که در این مدت اگر به عنوان نفر اول نیمکت حضور داشته باشد می تواند برایش به اندازه دو سال دستیار بودن در استقلال اهمیت داشته باشد.

وی درباره این که آیا فرهاد مجیدی گزینه مناسبی برای راهنمایی استقلال در فصل آینده خواهد بود، گفت: برای او خیلی زود است که بخواهد فصل بعد سرمربی استقلال باشد. مطمئناً این موضوع را هم خودش نمی پذیرد و هم مدیران باشگاه، ما هم اصلاً در خصوص این موضوع فکر نمی کنیم، چرا که فلسفه مربیگری و بازیگری بسیار با هم متفاوت هستند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1218

به "همدانی: دریافت دو گل از تیم ته جدولی نگران کننده است، این چند بازی می تواند نقطه عطفی برای مجیدی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همدانی: دریافت دو گل از تیم ته جدولی نگران کننده است، این چند بازی می تواند نقطه عطفی برای مجیدی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید