استقلال هم به سرنوشت پرسپولیس گرفتار شد، تساویِ تلخ تر از شکست

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال از ساعت 20:30 امروز دوشنبه در هفته پنجم مرحله مقدماتی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم آزادی به مصاف تیم الدحیل رفت که این بازی با تساوی یک به یک به انتها رسید. روزبه چشمی (53) و ادنیلسون (55) برای استقلال و الدحیل گل زدند.

استقلال هم به سرنوشت پرسپولیس گرفتار شد، تساویِ تلخ تر از شکست

آبی های ایران که برای امیدوار ماندن به صعود از گروه احتیاج به پیروزی در این دیدار دارند، از همان ابتدا به دنبال نزدیک شدن به دروازه حریف بودند که در دقیقه 12 نخستین خطر جدی را ایجاد کردند. در این دقیقه ضربه ایستگاهی نصیب آبی پوشان شد که این ضربه را پاتوسی به زیبایی زد اما توپ به تیر عمودی دروازه برخورد کرد.

در دقیقه 21 تیم الدحیل صاحب یک ضد حمله خوب شد و دو بازیکن این تیم در موقعیت تک به دو با حسین حسینی قرار گرفتند اما دروازه بان استقلال با واکنشی تماشایی اجازه نداد دروازه اش باز گردد.

در پنج دقیقه سرانجامی تیم الدحیل در ضد حملات خطرناک ظاهر شد و منتظر اشتباه مدافعان استقلال بود تا به گل برسد. استقلالی ها هم با استفاده از توپ های کوتاه سعی در نزدیک شدن به دروازه حریف داشتند که در نهایت کوشش دو تیم در نیمه اول نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل نداشت.

نیمه دوم برای استقلال کمی متفاوت بود و این تیم با حملات بیشتری در کوشش برای رسیدن به گل بود که البته خیلی زود هم توانست به گل فزونی برسد. در دقیقه 53 توپ در رفت و برگشت درون محوطه جریمه به روزبه چشمی رسید که او با ضربه ای محکم دروازه حریف را باز کرد.

در حالی بازیکنان استقلال هنوز مشغول شادی بودند و تمرکز کافی روی بازی پیدا نکرده بودند، تیم الدحیل در یک ضد حمله حرفه ای توانست در دقیقه 55 توسط ادنیلسون دروازه حسینی را باز کند تا کار برای شاگردان فرهاد مجیدی سخت گردد.

در ادامه استقلال کوشش زیادی کرد تا بتواند گل فزونی را به ثمر برساند و کار را برای صعود به بازی آخر بکشاند اما دفاع کم اشتباه الدحیل این اجازه را به شاگردان مجیدی نداد که به گل برسند.

با این تساوی استقلال 5 امتیازی شد و حتی اگر دیدار آخر برابر العین را با فزونی به سرانجام برساند و الدحیل برابر الهلال شکست بخورد، به دلیل شکست استقلال در بازی رفت برابر الدحیل که بازی مستقیم و رودرو محسوب می گردد، نماینده ایران از گردونه رقابت ها حذف شد.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1246

به "استقلال هم به سرنوشت پرسپولیس گرفتار شد، تساویِ تلخ تر از شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال هم به سرنوشت پرسپولیس گرفتار شد، تساویِ تلخ تر از شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید