هزینه اشتراک در ایکس کاهش می یابد!

به گزارش نوای پرنده پارسی، زومیت نوشت: بر اساس گفته ایلان ماسک، ایکس به زودی دو پلن اشتراکی تازه معرفی می نماید؛ یکی با قیمت مناسب تر و دیگری برای حذف کامل تبلیغات.

هزینه اشتراک در ایکس کاهش می یابد!

ایلان ماسک با انتشار پست تازهی گفت ایکس (توییتر سابق) به زودی دو پلن اشتراکی تازه معرفی می نماید. ادعای رونمایی پلن های تازه ایکس قبلاً به وسیله افشاگران مطرح شده بود.

بر اساس گفته ایلان ماسک، یکی از پلن های اشتراکی تازه مقرون به صرفه تر از سرویس فعلی خواهد بود (ایکس پریمیوم هم اکنون ماهانه هشت دلار قیمت دارد) اما تبلیغات را کاهش نخواهد داد.

پلن دوم ایکس قیمت بالاتری دارد و تمامی تبلیغات را حذف می نماید. پلن فعلی ایکس پریمیوم، تبلیغات را به نصف کاهش می دهد. ایلان ماسک به قیمت سرویس های تازه اشاره ننموده است.

اوایل ماه جاری میلادی گفته شد که ایکس روی سه پلن اشتراکی مجزا کار می نماید. زمان زیادی نگذشته بود که رسانه های معتبر مثل بلومبرگ هم ادعای مشابهی مطرح کردند.

ایکس با رونمایی پلن های اشتراکی تازه در پی افزایش عایدی است؛ آن هم در شرایطی که گزارش های ضدونقیض از افت تعداد کاربران و کاهش عایدی تبلیغاتی ایکس خبر می دهند.

ایکس هفته گذشته گفت که پلن سالانه یک دلاری برای تمامی کاربران تازه در دسترس قرار می دهد تا تمامی بات های داخل این شبکه اجتماعی را از بین ببرد. این سرویس فعلاً در نیوزیلند و فیلیپین برای کاربران تازه فعال است.

لیندا یاکارینو، مدیرعامل ایکس، دو هفته پیش مدعی شد که این پلتفرم اجتماعی حدوداً 245 میلیون کاربر فعال روزانه دارد و این کاربران روزانه 500 میلیون پست منتشر می نمایند. ایکس در ماه های اخیر رقبای تازهی پیدا نموده است تا کاربران بین انتخاب توییتر یا تردز مردد شوند.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 28 مهر 1402 بروزرسانی: 28 مهر 1402 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7855

به "هزینه اشتراک در ایکس کاهش می یابد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه اشتراک در ایکس کاهش می یابد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید