هدف ما صعود از مرحله گروهی آسیا است

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، مسئول رسانه ای رقابتهای فوتبال دختران نوجوانان آسیا در ابتدای کنفرانس مطبوعاتی سرمربیان تیم های حاضر در گروه C ضمن خوش آمدگویی، از آنان خواست صحبت های خود را در خصوص مسابقات بیان نمایند.

هدف ما صعود از مرحله گروهی آسیا است

شادی مهینی سرمربی تیم نوجوانان بانوان ایران ضمن تشکر و قدردانی از میزبانی خوب تاجیکستان گفت: با توجه به اینکه تیم کشورمان در سطح فوتبال پایه نوپا بوده، خوشحالیم که در مقابل تیم هایی همچون تایلند، تاجیکستان و سنگاپور بازی می کنیم. تمام کوشش خود را بکار می گیریم تا از این مرحله صعود کنیم و امیدواریم که نتایج قابل قبولی را بدست آوریم. همه هدف ما صعود از گروهمان است.

وی در ادامه در پاسخ به سئوال خبرنگار کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص اینکه اولین بازی را چطور می بیند؟ گفت: اولین بازی ما فردا مقابل ماریانای شمالی است برگزار می گردد. اصولا نتیجه اولین بازی برای همه بسیار مهم است و این برای ما نیز مستثنی نیست. امیدوارم شاهد بازی خوبی از هر دو تیم باشیم.

سرمربی تیم نوجوانان دختر ایران در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر برنامه های ایران برای حضور در مرحله نهایی قهرمانی آسیا گفت: تیم نوجوانان ایران تمام کوششش را برای رسیدن به این هدف بزرگ انجام خواهد داد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 247

به "هدف ما صعود از مرحله گروهی آسیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف ما صعود از مرحله گروهی آسیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید