هتل ها شاکله توسعه گردشگری هستند

به گزارش نوای پرنده پارسی، نشست هم اندیشی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اعضای جامعه هتلداران استان مرکزی برگزار شد.

هتل ها شاکله توسعه گردشگری هستند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی، علیرضا ایزدی مدیرکل میراث فرهنگی استان امروز پنجشنبه 29 آذرماه 97 در این نشست گفت: هتلداران استان خدمات مطلوبی را به گردشگران ارائه می دهند و از حیث خدمات دهی در وضعیت مناسبی به سر می برند اما برای توسعه گردشگری و رضایت مندی توریست باید با برنامه ریزی و برنامه باوری حرکت کرد و از هر گردشگر در هتل ها به عنوان یک فرصت و مبلغ برای استان بهره مند شد.

ایزدی اضافه نمود: حفظ شانیت و جایگاه هتل ها یک اصل در گردشگری است چراکه هر گردشگر، مقدار زیادی از تصور، امنیت، رفاه و خدماتی را که با خود به عنوان یک مبلغ به استان های دیگر می برد از هتل ها می گیرد و آن را تسری می بخشد از این رو اجرای برنامه های کیفی کوتاه و بلند مدت در راستای خدمات، تبلیغات و تورهای منسجم یک اصل اساسی در این حوزه است.

او در ادامه با اشاره به دور شدن از فضای شعارزدگی گفت: متاسفانه بیش از اجرا، به شعار دادن دلخوش کرده ایم در حالی که این شعار ها نه تنها مسئله ای را مرتفع نمی کنند بلکه باعث فرار سرمایه گذار و گردشگر نیز می شود. برای بزرگ شدن در حوزه گردشگری باید بزرگ فکر کرد نه اینکه شعار بزرگ داد.

ایزدی در انتها اظهار کرد: با تمام قوا حامی و پشتیبان هتل ها، دفاتر و دیگر تاسیسات گردشگری استان هستیم اما این به معنای کنار گذاشتن مقررات و نظارت ها نیست. از سوی دیگر جامعه هتلداران به عنوان جامعه ای هدفمند و قانونی میبایست برای تقویت، استواری و هدفمندی بیشتر خود تلاش کند و قوه برنامه ریز سازمان در این حوزه باشد. تنها راستا توسعه گردشگری در شرایط رقابتی موجود در کشور، یک کاسه کردن تمام داشته هایمان بدون کوچکترین کم کاری، بی برنامگی و خود محوری است تا بتوانیم به یک کانون پویای گردشگری در مرکز و غرب کشور بدل شویم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2025

به "هتل ها شاکله توسعه گردشگری هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل ها شاکله توسعه گردشگری هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید