نوراللهی: علیپور خوشحالی دیاباته را دوست دارد، نتیجه مساوی عادلانه بود

به گزارش نوای پرنده پارسی، هافبک پرسپولیس با بیان این که مهاجم تیمش از خوشحالی گل مهاجم خارجی استقلال خوشش می آید، گفت که او این کار را برای عکاسان انجام داده است.

نوراللهی: علیپور خوشحالی دیاباته را دوست دارد، نتیجه مساوی عادلانه بود

به گزارش خبرنگاران، احمد نوراللهی بعد از تساوی دو بر دو تیمش مقابل استقلال اظهار کرد: خدا را شکر که طرفداران بازی قشنگی را دیدند.

او درباره جبران نتیجه بعد از خوردن گل اظهار کرد: لحظات آخر فشار زیادی روی تیم ما بود. ما اجازه ندادیم استقلال بازی را ببرد چرا که در این صورت فاصله در جدول کمتر می شد. مساوی برای هر دو تیم عادلانه بود.

هافبک پرسپولیس تاکید نمود: در نیمه دوم ما بهتر بودیم و بعد از گل دوم هم می توانستیم بازی را ببریم. خدا را شکر می کنم که بازی را مساوی کردیم.

وی درباره سبک خوشحالی علی علیپور بعد از گل نخست پرسپولیس علیپور مساوی کرد. او در رختکن گفت که به خاطر عکاسان این کار را نموده است و خوشحالی دیاباته را دوست دارد.

نوراللهی درباره بازی تیمش با سپاهان در هفته بیستم لیگ برتر نیز گفت: بازی با سپاهان بعد از دو بازی آسیایی است و ابتدا باید دو بازی خودمان را در آسیا برگزار کنیم. آن بازی هم سخت است و باید نتیجه خوبی به دست بیاوریم.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3706

به "نوراللهی: علیپور خوشحالی دیاباته را دوست دارد، نتیجه مساوی عادلانه بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوراللهی: علیپور خوشحالی دیاباته را دوست دارد، نتیجه مساوی عادلانه بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید