نمایشگاه اینوتکس 2020 فردا شروع به کار می کند

به گزارش نوای پرنده پارسی، نمایشگاه اینوتکس 2020 امسال به دلیل شیوع کرونا در جهان و تأثیرات ناشی از آن از 22 تا 25 مرداد به صورت مجازی برگزار می شود.

نمایشگاه اینوتکس 2020 فردا شروع به کار می کند

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، نهمین دوره از نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری یا اینوتکس 2020 با هدف قطع زنجیره انتقال کرونا و جلوگیری از تجمع افراد به شکل مجازی از 22 تا 25 مرداد برگزار می شود. این نمایشگاه که هر سال میزبان جمعی از استارت آپ ها، شرکت های دانش بنیان، فناور، صندوق های سرمایه گذاری، منتورها و مخترعان است، در اقدامی خلاقانه و هوشمندانه برگزاری فیزیکی این نمایشگاه را لغو و پلترفمی برای برگزاری مجازی آن تهیه کرد.

فضای نمایشگاه به صورت سه بعدی شبیه سازی شده و شرکت کنندگان محصولات، خدمات و فناوری های خود را در غرفه های مجازی به بازدیدکنندگان ارائه می دهند. دبیرخانه نمایشگاه اینوتکس 2020 حداکثر تلاش خود را کرده تا بخش اعظمی از آن را در بستر اینترنت و فضای مجازی پیاده سازی کند. در بخش نمایشگاهی، از شرکت ها خواسته شده تا فایل های کاتالوگ، فیلم و اطلاعات مورد نیاز برای آشنایی با محصولات را بارگزاری کنند و در اختیار بازدیدکنندگان قرار بدهند تا نمایشگاه مجازی حس نمایشگاه فیزیکی را به مخاطب منتقل کند.

اپلیکیشن ویژه ای برای نمایشگاه اینوتکس توسعه داده شده که مبتنی بر هوش مصنوعی است و امکان برقراری ارتباط هوشمند میان بازدیدکنندگان، شرکت ها و بازدیدکنندگان، حضور در رویدادها و اطلاع رسانی از برنامه ها را فراهم می کند. در فضای نمایشگاه مجازی غرفه ای مانند غرفه نمایشگاه فیزیکی برای شرکت ها طراحی می شود تا بازدیدکنندگان قادر به دیدن غرفه هر شرکت و استارت اپ باشد. با استفاده از این پلتفرم می توان فرد مجازی را به عنوان مسئول غرفه داخل آن قرار داد تا با بازدیدکنندگان چت کند و به سوالات آنها پاسخ دهد.

در خلال برگزاری این نمایشگاه تخصصی، رویدادهایی چون اینوتکس پیچ، استیج، کافه سرمایه اینوتکس و اینوتکس تلنت نیز صورت می گیرد که هر کدام از آنها فرصتی منحصربه فرد به استارت آپ ها و کسب وکارهای نوپا برای شبکه سازی، برقراری ارتباط و جذب سرمایه می دهد.

4021/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5169

به "نمایشگاه اینوتکس 2020 فردا شروع به کار می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه اینوتکس 2020 فردا شروع به کار می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید