نجات جان 5 صیاد گرفتار در آب های دریای عمان

به گزارش نوای پرنده پارسی، معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از نجات جان 5 صیاد توسط مرکز جستجو و نجات دریایی بندر چابهار در آب های دریای عمان اطلاع داد.

نجات جان 5 صیاد گرفتار در آب های دریای عمان

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از زاهدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، سیدحسن ابراهیمی گفت: یک قایق صیادی با 5 سرنشین در فاصله 30 مایلی از بندر چابهار به علت مشکل موتوری در هوای نامساعد به مدت چندین ساعت در دریا سرگردان بود.

وی اضافه کرد: از همین رو پس از 3 ساعت عملیات جستجو و نجات دریایی، افراد از طریق شناور ناجی 5 نجات پیدا کردند. خوشبختانه در حال حاضر نجات یافتگان در سلامت کامل به سر می برند و وضعیت جسمانی آن ها رضایت بخش گزارش شده است.

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان به فرماندهان و خدمه شناورهای سنتی و لنج ها توصیه کرد با آغاز فصل مانسون حتماً به اطلاعات ارسالی از طرف مرکز جستجو و نجات دریایی توجه ویژه داشته باشند.

وی گفت: همچنین در صورت عدم دسترسی به اطلاعات هواشناسی قبل از اعزام به دریا با شماره 05435321415 جهت اطلاع از وضعیت دریا تماس حاصل نمایند. دریانوردان حتماً برای صید به صورت گروهی اعزام شوند و تجهیزات ارتباطی مناسب را نیز به همراه داشته باشند.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2649

به "نجات جان 5 صیاد گرفتار در آب های دریای عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجات جان 5 صیاد گرفتار در آب های دریای عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید