نامنی: واگذاری باشگاه تنیس استقلال به دلیل عدم اجرای تعهدات فدراسیون به شرکت توسعه بود

به گزارش نوای پرنده پارسی، سرپرست فدراسیون تنیس ایران می گوید: باشگاه تنیس استقلال هنوز مرکز ملی تنیس نشده و واگذاری این مرکز با تصمیم فدراسیون نبوده است بلکه دلیل اصلی آن عدم اجرای تعهدات فدراسیون نسبت به مطالبات شرکت توسعه بود.

نامنی: واگذاری باشگاه تنیس استقلال به دلیل عدم اجرای تعهدات فدراسیون به شرکت توسعه بود

احمد نامنی با بیان این مطلب به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: باشگاه تنیس استقلال هنوز مرکز ملی تنیس نشده است فقط نماینده فدراسیون جهانی بازدیدی از آنجا نموده است و دستور داده کارهایی را از لحاظ نرم افزار و سخت افزار فدراسیون انجام دهد تا بازدید مجددی از این مرکز داشته باشد و تصمیم بگیرد این مرکز تایید می گردد یا نمی گردد.

وی با اشاره به بدهی فدراسیون به شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی اضافه نمود: واگذاری این مرکز به تصمیم فدراسیون نبوده قبل از مسئولیت من رخ داده است که از طرف شرکت توسعه تصمیم گرفته شده و فکر می کنم دلیل اصلی آن عدم اجرای تعهدات فدراسیون نسبت به مطالبات شرکت توسعه بوده چون علیرغم قراردادی که داشتند به تعهداتشان عمل نکردند از آن طرف دستگاه نظارتی از طرف شرکت توسعه پیگیر مطالبات وصولی های شرکت توسعه است. رقمی که برای اجاره سالانه با ماهانه آن مرکز که معین نموده اند رقم نسبتا پایینی بوده است و کاش فدراسیون در زمان خودش به تعهداتش عمل می کرد که کار به اینجا کشیده نگردد.

سرپرست فدراسیون تنیس از مذاکره با مسئولان شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی برای استفاده ملی پوشان و برگزاری مسابقات اطلاع داد و گفت: در عین حال ما پیگیری هایی را انجام دادیم به وسیله شرکت توسعه و وزارت ورزش ما از جهت تمرینات تیم های ملی اردوها و برگزاری مسابقات به مشکل نخواهیم خورد و قول گرفتیم زمان هایی را که احتیاج داریم از شرکت توسعه و پیمانکار در اختیار ما قرار دهند که بتوانیم برنامه ها را اجرا کنیم.

وی همچنین درخصوص کارهای پایه و زیربنایی برای توسعه و پیشرفت رشته تنیس گفت: ما اعتقاد داریم برای کار قهرمانی حداقل باید کار پایه ای و ریشه ای انجام گردد فرصت زیادی در اختیار فدراسیون بوده که این کار را آغاز کند ولی ما الان می بینیم نتیجه ای در جهت قهرمانی در رده های ملی به دست نیاوردیم.

نامنی ادامه داد: وجود مدرسینی مثل امیر برقعی که در فدراسیون جهانی صاحب کرسی است ظرفیت بسیار خوبی بوده است که این کلاس های ارتقاء مربیگری در ایران برگزار گردد و به دنبال آن این مربیان ارتقاء یافته در سراسر کشور بتوانند در مراکز یا پایگاه هایی اول کار کشف استعدادها و سپس به آموزش این تنیسورهای مستعد بپردازند که تا الان این کار به صورت سازمان یافته انجام نشده است، اما یقین بدانید در کنار ماموریتی که به من برای برگزاری انتخابات واگذار شده تمام امور جاری منجمله این حرکت فدراسیون دنبال خواهد شد ما به سراسر کشور نامه ای ارسال و اعلام نموده ایم که در زمینه پرورش مربیان برای استعدادیابی و یا برگزاری مسابقات هر استانی که برنامه ای دارد به ما اعلام کند ما در شورا یا کمیته یا کارگروهی آنالیز نموده به تایید برسد مورد حمایت اقتصادی قرار می دهیم که برنامه ها را در استان هایشان برگزار نمایند از جنبه های مختلف می تواند قابل موثر باشد.

وی از ادامه برنامه و تقویم ورزشی فدراسیون اطلاع داد و گفت: مسابقات را به دنبال برنامه های فدراسیون ادامه می دهیم و استان ها هم تمایل دارند که میزبانی مسابقات را برعهده بگیرند و ما هم دوست نداریم مسابقات فقط در تهران برگزار گردد. استان های خراسان، اصفهان و فارس برای میزبانی مسابقات اعلام آمادگی نموده اند در رشته هایی مثل تنیس نیز طبیعتا مسابقاتی که ارزش امتیازی دارد می تواند در ارتقاء سطح رشته تنیس و رده بندی جهانی شان تاثیر بگذارد که قطعا در آینده این موارد را دنبال خواهیم کرد. مرکز ملی تنیس که می خواهیم آنرا حفظ کنیم اگرچه به بخش خصوصی واگذار گردد کوشش می کنیم تغییراتی را که از ما خواستند را در مجموعه ایجاد کنیم و این مرکز را با مشارکت بخش خصوصی ایجاد کنیم و امتیازات خوبی را از فدراسیون جهانی در برگزاری مسابقات و خدمات آموزشی بگیریم.

سرپرست فدراسیون تنیس درباره تغییرات احتاقتصادی در فدراسیون گفت: تا الان تنها تصمیمی که گرفتیم تغییر روابط عمومی فدراسیون تنیس است اتفاقات بعدی را آنالیز می کنیم تا چه زمانی صورت گیرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2468

به "نامنی: واگذاری باشگاه تنیس استقلال به دلیل عدم اجرای تعهدات فدراسیون به شرکت توسعه بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامنی: واگذاری باشگاه تنیس استقلال به دلیل عدم اجرای تعهدات فدراسیون به شرکت توسعه بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید